Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 13:45:
bij mijn isdn verbindin is de compressie steeds 0% terwijl ik het bij de eigenschappen wel heb ingeschakeld. hoe zet ik het dan wel goed aan?
en is er iets om mijn verbinding wat sneller te maken? prog of reg bestandje ofzo?
Dit moet wel door je provider ondersteund worden. Mijn ervaring is dat dit nauwelijks gebeurd. Wel vraag ik me af wie er een provider weet die dit ondersteund...
Andere manier om je verbinding sneller te maken, dual isdn inbellen. Het ligt aan je modem hoe je dat moet instellen, iedere modem is weer anders. Echter, je belt wel twee keer in naar je provider, dus betaalt ook 2X zoveel.. Ook moet je provider dit ondersteunen.
Een andere manier is ADSL, kabel of sateliet internet verbinding aanvragen. ISDN was jaren geleden snel, maar inmiddels ruim achterhaalt....
idd is een download manager een handige tool om afgekapte downloads te verhelpen. Maar ofdat het tegenwoordig ook nog veel uitmaakt om een bestand meerdere keren tegelijkertijd aan te vragen om zodoende de download te versnellen? Heb zo'n vermoeden dat het op een telefoon verbinding zeer weinig uithaalt.
[
Voor 15% gewijzigd door
jules op 16-08-2003 13:50
]