[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
hahaha, ik denk dat je gewoon puur geluk hebt. Bij mij is het misschien wel iets afgenomen. Maar dat er uberhaubt spam binnenkomt vind ik al slecht. Op andere adressen van m'n provider krijg ik geen spam binnen. Een teken dus dat hotmail wel degelijk zijn adressen verkoopt.
Nou, het ligt volgens mij niet zozeer aan het feit dat ze voorzichtiger zijn, maar eerder dat ze misschien met vakantie zijn. Overigens is het hier niet zozeer veel afgenomen.
Ik denk ook niet dat Hotmail de adressen verkoopt, maar die spammers sturen gewoon mailtjes naar gegenereerde @hotmail.com lijsten. Omdat er zoveel adressen zijn is het dan redelijk snel raak, meer dan bij een gewone provider met véél minder accounts.
Ik denk ook niet dat Hotmail de adressen verkoopt, maar die spammers sturen gewoon mailtjes naar gegenereerde @hotmail.com lijsten. Omdat er zoveel adressen zijn is het dan redelijk snel raak, meer dan bij een gewone provider met véél minder accounts.
minder?
Ik heb er de laatste tijd juist weer veel meer last van... 4-5 mails/dag tegen 1 een maand geleden...
Ik heb er de laatste tijd juist weer veel meer last van... 4-5 mails/dag tegen 1 een maand geleden...
Verwijderd
Heb nu ruim twee jaar een hotmail adres voor msn en tot nog toe niet één spammetje gekregen, niks nada noppes.
Ligt misschien aan het feit dat ik een redelijk lange naam gebruik (eigennaam).
Dat hotmail adressen verkoopt lijkt me dus onwaarschijnlijk.
Ligt misschien aan het feit dat ik een redelijk lange naam gebruik (eigennaam).
Dat hotmail adressen verkoopt lijkt me dus onwaarschijnlijk.
Verwijderd
dat vindt ik nog meevallenDatraxZ schreef op 16 August 2003 @ 14:02:
minder?
ps. meestal heb ik de filter aanstaan en dan komt er niks binnen, alleen geselecteerde adressen
Ik was me er niet zo bewust van maar het is de laatste weken inderdaad minder geworden. Hopelijk blijft dat zo.
Ik denk dat Hotmail zelf ook gewoon een stuk beter/meer is gaan filteren. In het begin had ik eigenlijk ook vrij weinig spammailtjes, maar de laatste weken/maanden beperkt het zich bij zo'n 2 spammailtjes per 3 dagen of iets dergelijks. Na een vakantie van 2 weken had ik er zelfs nog maar een stuk of 5 
In ieder geval petje af voor Hotmail als zij er ook daadwerkelijk voor hebben gezorgd dat er minder spam door komt, want nu kan je tenminste normaal gebruik maken zonder dat je alleen maar spammailtjes hoeft te verwijderen.
In ieder geval petje af voor Hotmail als zij er ook daadwerkelijk voor hebben gezorgd dat er minder spam door komt, want nu kan je tenminste normaal gebruik maken zonder dat je alleen maar spammailtjes hoeft te verwijderen.
The devil is in the details.
Pagina: 1