Toon posts:

Zonealarm alerts!

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben geinfecteerd geweest met het worm blast virus maar als goed is is het nu van me pc verdwenen.
Vervelende is wel dat ik letterlijk elke minuut een attack krijg van:
The firewall has blocked Internet access to your computer (TCP Port 135) from 81.53.153.247 (TCP Port 2865) [TCP Flags: S].
het is altijd TCP port 135 maar de IPs verschillen wel steeds.

Kan het zijn dat er toch nog een stukje van het virus in me pc zit waar ie naar blijft scannen?

tnx,
greetz Sp0cK

Verwijderd

dat zijn andere systemen, die youw pc'je trachten te besmetten.

The firewall has blocked Internet access " to" your computer

zou toch duidelijk genoeg moeten zijn.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kan het zijn dat er toch nog een stukje van het virus in me pc zit waar ie naar blijft scannen?
Dit zijn gewoon andere machines met Blaster die jouw machine probeert te infecteren. Overigens is één per minuut weinig, ik krijg er gemiddeld zo'n 20-25 per minuut aan mijn poort rammelen.

Geen zorgen maken, je firewall houd het toch wel tegen, en als je gepatched bent kan je toch niks gebeuren (althans niet met Blaster).

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
ja soms wel paar per minuut;) maar ok mooi zo weer een zorg minder :D

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 12:16
Zolang het geblockt is hoef je je nergens zorgen over te maken. Je kan die meldingen trouwens ook gewoon uitzetten, dan krijg je niet de hele tijd die popup.
Zelf heb ik trouwens ook tientallen van deze meldingen en bij mij is er nog niks raars gebeurt ;)

The devil is in the details.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Lijkt me duidelijk :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.