Toon posts:

XP Machine start telkens opnieuw op

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
SInds begin deze week, start mijn machine een aantal malen spontaan opnieuw op en dan plotseling doet ie het dan weer gewoon en draait stabiel. Ik heb gecontroleerd op he Blast virus en dat is absoluut niet aanwezig. Het lijkt er op dat het opnieuw opstarten op een vast moment plaatvindt. Nadat de machine opnieuw spontaan opstart, worden de 3 FAT32 partities die ik nog heb voor backups e.d. door een diskcheck gecontroleerd. XP draait op een NTFS partitie. Het opstarten in safe mode met netwerk gaat prima, ik plaats deze topic nu via de bewuste machine.
Het opstarten gaat een willekeurig aantal keren door.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt en heb geen idee waar ik de oorzaak moet zoeken. Wie kan mij helpen??
8)7 :'(

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Automatisch herstarten uitzetten... Dan krijg je waarschijnlijk een bluescreen te zien waar je op kunt zoeken.
Systeemproperties -> Advanced -> Startup en recovery settings -> Automatically restart uitzetten.

Edit: Daarna Windows XP en 2000 BSOD guide

[ Voor 18% gewijzigd door oVRoM op 16-08-2003 11:06 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

FAQ werk:

Zie: Windows herstart op een willekeurig moment, hoe los ik dit op?
en daarna: Windows XP en 2000 BSOD guide
of eventueel nog: Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen

Volgende keer graag eerst zelf even wat initatief nemen om de FAQ's door te nemen. En daarna te vertellen wat je allemaal geprobeerd hebt mocht het nog niet lukken.
Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
;)

[ Voor 22% gewijzigd door momania op 16-08-2003 13:32 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.