ok, 't geval wil dus dit: mn ouders zijn op dit moment in rotterdam, en gaan over een uurtje daarvandaan... door naar Ridderkerk, om bij Alternate een dvdspeler te gaan kopen. En nou weten we dus dat het óf de Cyberhome CH-DVD 402, óf de Cyberhome CH-DVD 405 gaat worden...
De verschillen voorzover ik weet:
CH-DVD 402: € 49,-
- officiele firmware updates verkrijgbaar via de website van CyberHome
- alleen optical/coaxial 5.1 geluid
CH-DVD 405: € 55,-
- geen firmware updates, maar wél "gebreken" die daardoor verholpen zouden moeten worden, slechts beloftes van cyberhome...
- optical/coaxial/analoog 5.1 geluid
- ycc uitgang (
)
beide spelers zijn op dit moment alleen in zwarte uitvoering op voorraad bij Alternate, dus daar hoeft de keuze niet van af te hangen... De 402 trekt mij persoonlijk meer aan omdat ik meer vertrouwen heb in een systeem dat veel updates krijgt (en ook nog verder zal krijgen). Op dit moment hebben we toch geen 5.1 speakerset in de huiskamer staan, maar we weten natuurlijk niet wat voor soort versterker we zouden kunnen gaan kopen in de toekomst (een analoge of een digitale..?), dus is misschien die analoge uitgang wat handiger met 't oog op de toekomst
(of zijn er tegenwoordig tóch alleen maar digitale versterkers te kopen voor dit doeleinde?)
Wat ik me dus afvraag: mis ik in mijn opsomming bepaalde voordelen/verschillen tussen de twee dvd spelers te noemen? Heeft de 405 misschien een beter/betrouwbaarder loopwerk, of kan deze beter met bepaalde formaten media omgaan? OF, is de 402 (waar ik eerder naar neig) toch gewoon een net zo goeie (betere??) keuze?
k heb dus een uur (ongeveer) om hierachter te komen
dus hoop dat ik in die héél ruime tijd (uche
) nog 't een en ander te weten kom
Heb al stapels reviews gelezen (onder andere deze was wel erg informatief, maar puur over de 402), maar een echte vergelijking tussen de 402/405 ben ik nergens tegengekomen ....
De verschillen voorzover ik weet:
CH-DVD 402: € 49,-
- officiele firmware updates verkrijgbaar via de website van CyberHome
- alleen optical/coaxial 5.1 geluid
CH-DVD 405: € 55,-
- geen firmware updates, maar wél "gebreken" die daardoor verholpen zouden moeten worden, slechts beloftes van cyberhome...
- optical/coaxial/analoog 5.1 geluid
- ycc uitgang (
beide spelers zijn op dit moment alleen in zwarte uitvoering op voorraad bij Alternate, dus daar hoeft de keuze niet van af te hangen... De 402 trekt mij persoonlijk meer aan omdat ik meer vertrouwen heb in een systeem dat veel updates krijgt (en ook nog verder zal krijgen). Op dit moment hebben we toch geen 5.1 speakerset in de huiskamer staan, maar we weten natuurlijk niet wat voor soort versterker we zouden kunnen gaan kopen in de toekomst (een analoge of een digitale..?), dus is misschien die analoge uitgang wat handiger met 't oog op de toekomst
Wat ik me dus afvraag: mis ik in mijn opsomming bepaalde voordelen/verschillen tussen de twee dvd spelers te noemen? Heeft de 405 misschien een beter/betrouwbaarder loopwerk, of kan deze beter met bepaalde formaten media omgaan? OF, is de 402 (waar ik eerder naar neig) toch gewoon een net zo goeie (betere??) keuze?
k heb dus een uur (ongeveer) om hierachter te komen
[ Voor 8% gewijzigd door jwbagger op 16-08-2003 10:54 ]