GPRS voor lange epistels met 6800?

Pagina: 1
Acties:

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Momenteel twijfel ik tussen de 6610 en de 6800.

Het belangrijkste struikelblok komt voort uit het feit dat ik geen ervaring met GPRS heb; is het bijvoorbeeld mogelijk om (theoretisch gezien) een web applicatie te maken die tekst invoer opslaat en dan de 6800 via GPRS text te laten uploaden? Een soort van online Word zegmaar? (serverside code is geen probleem uiteraard).

Mij gaat het er vooral om of dit gaat met GPRS (snelheid anyone) en deze telefoon? Mocht dit niet doenlijk zijn dan ga ik voor de 6610 aangezien de extra grootte van de 6800 dan verspilde ruimte is (tenzij het mailen erg goed bevalt).

Ik SMS overigens zo goed als nooit en heb momenteel een 3330 die ik weinig gebruik... maar wil toch eens van GPRS gebruik gaan maken (Tweakers pricewatch is er vast op te bekijken :) )

Mensen met de 6800 toevallig in de buurt?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Is het met WAP 1.2.1 sowieso mogelijk om een beetje snel data in te voeren? Of wordt dat helemaal niets? Nog andere argumenten om voor de 6610 te gaan in plaats van de 6800?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate