Toon posts:

Spellen minimaliseren automatisch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik een geforce 4 dualhead met twee beeldschermen heb draaien gebeurt het regelmatig dat wanneer ik een spel speel, het spel zich zelf minimaliseert.

Bij operation flashpoint gebeurt die vaak wanneer ik de muis te veel naar rechts beweeg, de cursor komt waarschijnlijk op het rechter (tweede) beeldscherm terecht en de pc denkt dat ik weer naar m'n desktop wil. Dit is ontzettend vervelend, vooral bij first person shooters en dergelijke. Weet iemand hoe ik dit
irritante probleem kan voorkomen? ik ben de eigenschappen van nView al een aantal keer doorlopen maar kon niks vinden wat hiermee te maken heeft.

[edit]
Extra info:
* Windows XP met service pack 1 en alle overige updates geinstalleerd
* nVidia drivers 44.03
* Operation flashpoint zonder updates of patches
[edit]

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2003 10:36 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:06
Dit is een heel bekend probleem van dualhead, en het vervelende is dat het niet valt te verhelpen. Het enige wat je kan doen als je van dit probleem af wilt zijn is de andere monitor uitschakelen als je gaat spelen.
Wat ook wel enigzins logisch is, want als je speelt wil je niet met de muis op de andere monitor terecht komen, waarom zou je die andere dan aan laten staan? Je kan er toch niks op (behalve misschien dan stats bekijken oid van iets).

The devil is in the details.