Ik deel me internet via windows XP internet delen en dit werkt perfect alleen het probleem is dus dat het intern domein mshome.net is en dit zo ik graag willen veranderen naar wat dan ook.
Als iemand een enige idee heeft hoe ik dit kan veranderen want doe zoek hier op mshome.net +veranderen of via google krijg ik geen gewenste resultaten.
Lep op!
Ik heb het dus niet over een domein voor aanmelding in het netwerk zoals een werkgroep. Die kan je instellen bij de eigenschappen van je netwerk maar over mshome.net dat is het interne domein naam voor in je netwerk. Waardoor je dus pcnaam.mshome.net kan doen in je netwerk en dan op die pc komt.
Ik hoop dat jullie het nu snappen.
Extra info:
- Windows XP prof SP!
- Internet delen van windows xp zelf.
- Alles wordt auto gegeven.
Als iemand een enige idee heeft hoe ik dit kan veranderen want doe zoek hier op mshome.net +veranderen of via google krijg ik geen gewenste resultaten.
Lep op!
Ik heb het dus niet over een domein voor aanmelding in het netwerk zoals een werkgroep. Die kan je instellen bij de eigenschappen van je netwerk maar over mshome.net dat is het interne domein naam voor in je netwerk. Waardoor je dus pcnaam.mshome.net kan doen in je netwerk en dan op die pc komt.
Ik hoop dat jullie het nu snappen.
Extra info:
- Windows XP prof SP!
- Internet delen van windows xp zelf.
- Alles wordt auto gegeven.
[ Voor 30% gewijzigd door rhodium op 16-08-2003 16:01 ]