[HK] Advies gevraagd -> [TFF] *FP-pps wanted*

Pagina: 1
Acties:

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik heb geen idee wat ik er mee aanmoest.
Ik kwam op Marktplaats een advertentie tegen van Tweakers.
Er werd een link gelegd naar de Shopsurvey.
Ik weet niet op jullie het zelf op je geweten hebben, of dat een user het zo heeft neergeplant.
Ik vond het wel apart, en weet niet op het de bedoeling was.
Ik heb er een topic over geopend in de Huiskamer, hier om precies te zijn.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

HK er even bij, ik weet niet of ze hem in TFF willen hebben, dus dat er ook maar ff in :P.

• Brede P
Mijn dank is weer groot Compubiter...
* Brede P wil nog wel eens iets te snel een reply sturen, of een topic openen, voor een ander me voor is, en tja, dan schiet er nog wel eens iets bij in...
Wat vind je er trouwens zelf van?!?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik heb er niet echt een mening over, ik denk niet dat er een grote stroom n00bs is namelijk, en het zal zeker niet hierdoor komen :P.

• Brede P
OK, zo kun je er ook over denken natuurlijk.
Maar ik denk niet dat het goed is voor de naam van Tweakers, als gebruikers op eigen houtje dit soort acties gaan uithalen. Zoals ik het in de HK postte, was natuurlijk meer als geintje bedoeld. Maar ik vind het eerlijk gezegd niet kunnen. Dat jij een vriend/kennis iets verteld over Tweakers en GoT, tuurlijk, geen probleem. Dat je het er in een chat over hebt, of een link op je eigen website zet, prima.
Maar advertenties op marktplaats gaan zetten, nee, vind ik eerlijk gezegd niet echt gepast.
Vandaar mijn berichtje alhier ook.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik heb de webmaster 'getipt'. Ik neem aandat hij binnenkort weg zal zijn.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Doorgaans zijn advertenties die niet aan de eisen voldoen in no time weg bij marktplaats :)

Overigens klopt de tijd niet zo geloof ik :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lichte kick naar Tweakers.net Frontpage Feedback op Robin Vreuls verzoek :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De advertentie en waarschijnlijk de username zijn al verwijderd door de admins van Marktplaats.nl, maar ik denk niet dat wij hier echt veel tegen kunnen doen. Als er al geadverteerd wordt op sites, dan wordt dan iig op een betere en professionele manier gedaan dan dit. Zulke dingen kunnen gebeuren en komt ook een enkele keer voor in Vraag & Aanbod :).

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op 17 August 2003 @ 17:52:
De advertentie en waarschijnlijk de username zijn al verwijderd door de admins van Marktplaats.nl, maar ik denk niet dat wij hier echt veel tegen kunnen doen. Als er al geadverteerd wordt op sites, dan wordt dan iig op een betere en professionele manier gedaan dan dit. Zulke dingen kunnen gebeuren en komt ook een enkele keer voor in Vraag & Aanbod :).
hij staat er nog hoor :)
Pagina: 1