Heb een eicon diva 2.01 modem. xp instaleerd de driver voor 2.01 & 2.02 met inclusief de divatools. Het hele zaakie heeft onder windows 98 prima gewerkt.
De lijn is geshared. Een andere windows98 machine (met diva 2.01) die hier ook deel van uitmaakt kan wel verbinding maken.
Nu heb ik het met twee verschillende XP machines geprobeerd maar krijg geen verbinding.
Heb windows xp zelf drivers laten installeren en drivers gedownload van www.eicon.com. Allebei zonder succes.
Ik kan geen andere modem plaatsen omdat de diva 2.01 nodig is voor ons sms-programma.
heb ook zitten knoeien met type centrale. Heb NI-1 en dss1 geprobeerd.
De log zegt dat de kabel niet goed bevestigd is. Dit heb ik op beide machines nagelopen. Ook heb ik een andere kabel geprobeerd. Zelfs die van de werkende 98-machine.
Bij het controleren van gebruikersnaam en wachtwoord gebeurt er verder niets.
Zie ik iets over het hoofd?
De lijn is geshared. Een andere windows98 machine (met diva 2.01) die hier ook deel van uitmaakt kan wel verbinding maken.
Nu heb ik het met twee verschillende XP machines geprobeerd maar krijg geen verbinding.
Heb windows xp zelf drivers laten installeren en drivers gedownload van www.eicon.com. Allebei zonder succes.
Ik kan geen andere modem plaatsen omdat de diva 2.01 nodig is voor ons sms-programma.
heb ook zitten knoeien met type centrale. Heb NI-1 en dss1 geprobeerd.
De log zegt dat de kabel niet goed bevestigd is. Dit heb ik op beide machines nagelopen. Ook heb ik een andere kabel geprobeerd. Zelfs die van de werkende 98-machine.
Bij het controleren van gebruikersnaam en wachtwoord gebeurt er verder niets.
Zie ik iets over het hoofd?
[ Voor 5% gewijzigd door killerflappy op 15-08-2003 23:40 ]