Ik zit met een klein probleempje. De ouders van mijn vriendin hebben 3 jaar terug ongeveer een nieuwe pc gekocht bij de albert hein ja de ah. Dit was de 1ghz athlon 128mb gf2 mx 32 mb dvd speler brandertje. Maar helaas is het moederboard doorgebrand en buiten de garantie natuurlijk. Ik heb een goedkoop asus mobotje gevonden voor ze. Systeem opnieuw geninstaleerd zonder recovery cd.
Draait prima maar dat keyboard van fujitsu-siemens heeft zo'n rare layout. Ik ben er al achter dat het om een samsung keyboard gaat de sem-m2a zitten van die hotkeys bij. Het proggie voor de hotkeys is prima te vinden op internet maar de windows pakt hem als standaard 101/102 keyboard. En de layout is heel anders.
Er zit een speciale alt gr knop op het toetsenbord voor de toetsen met 3 of 2 functies.
Even wat voorbeeldjes: de @ zit op de ~ knop
waar normaal de -_ zit nu ?/ en de =+ is ~(heel klein rondje)
zo kan ik er nog wel een heleboel opnoemen.
Het ziet er zo uit:

Dit is alleen de versie met een normale layout. Ik wil dus weten hoe ik die layout kan gebruiken. Ik neem aan dat er toch wel mensen zijn die dat toen hebben ondervonden. enige hulp zou erg fijn zijn
Draait prima maar dat keyboard van fujitsu-siemens heeft zo'n rare layout. Ik ben er al achter dat het om een samsung keyboard gaat de sem-m2a zitten van die hotkeys bij. Het proggie voor de hotkeys is prima te vinden op internet maar de windows pakt hem als standaard 101/102 keyboard. En de layout is heel anders.
Er zit een speciale alt gr knop op het toetsenbord voor de toetsen met 3 of 2 functies.
Even wat voorbeeldjes: de @ zit op de ~ knop
waar normaal de -_ zit nu ?/ en de =+ is ~(heel klein rondje)
zo kan ik er nog wel een heleboel opnoemen.
Het ziet er zo uit:

Dit is alleen de versie met een normale layout. Ik wil dus weten hoe ik die layout kan gebruiken. Ik neem aan dat er toch wel mensen zijn die dat toen hebben ondervonden. enige hulp zou erg fijn zijn