Ik heb een cd gemaakt met WinXP Pro SP1, ik heb die cd al meerdere keren gebruikt en het werkt altijd perfect. Nu probeer ik de pc van mijn vriendin hiermee te installeren. De computer boot van de cd en de eerste paar schermen gaan prima. Dan gaat hij bestanden naar de schijf kopieeren. Na een aantal bestanden geeft hij ineens aan dat hij een bepaald bestand niet van de cd kan lezen (dit is steeds bij een ander bestand).
Als ik boot met een diskette en dan de setup doe via: \I386\WINNT.EXE blijft hij hangen bij een blauw scherm met de melding: Bezig bestanden te kopieeren.
Ik heb de cd speler en de hdd van mijn vriendin aan mijn eigen computer gehangen en dan krijg je de bovenstaande meldingen niet, maar als je dan daarna de onderdelen weer terug stopt in de goede computer krijg je blauwe schermen, dus een oplossing is het niet, maar het geeft wel aan dat zowel de cd-speler als de hdd als de cd allemaal goed zijn.
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn met mijn vriendins computer?
Als ik boot met een diskette en dan de setup doe via: \I386\WINNT.EXE blijft hij hangen bij een blauw scherm met de melding: Bezig bestanden te kopieeren.
Ik heb de cd speler en de hdd van mijn vriendin aan mijn eigen computer gehangen en dan krijg je de bovenstaande meldingen niet, maar als je dan daarna de onderdelen weer terug stopt in de goede computer krijg je blauwe schermen, dus een oplossing is het niet, maar het geeft wel aan dat zowel de cd-speler als de hdd als de cd allemaal goed zijn.
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn met mijn vriendins computer?