Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
naja feli dan maar
linkje: Vakantiemod momania is ontslagen
[ Voor 26% gewijzigd door Erkens op 15-08-2003 21:27 . Reden: link added ]
Hij heeft zijn werk goed gedaan.
Dank hiervoor
If you choose to criticise you choose your enemies
sgeen upgrade. Stopte als vakantiemod. Begon later als Mod. Kortom, vers bloedErkens schreef op 15 August 2003 @ 21:25:
ehm dit is een upgrade en dan een topic, hoewel WOS wel ruled natuurlijk
naja feli dan maar
iig felici momania welkom bij de andere kant van het kleurenstelsel.
En inderdaad, om hem na het Blaster-werk niet te belonen met een vast plekkie zou erg onrechtvaardig geweest zijn
[ Voor 17% gewijzigd door m-m op 15-08-2003 21:27 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
dan moet hij 2 topics krijgenXceeD schreef op 15 August 2003 @ 21:27:
Is geen upgrade... ik heb hem eerst ontslagen als vakantiemod en toen pas aangenomen als fullmod. Belastingtechnisch voor GoT beter
1 omdat hij stopt en 1 omdat hij fullmod wordt
WOS heeft als enige twee fullmods die in LA kunnen modden, dus dat zit wel goedErkens schreef op 15 August 2003 @ 21:25:
ehm dit is een upgrade en dan een topic, hoewel WOS wel ruled natuurlijk
momie, feli, je hebt je kleurtje wel verdiend na de RPC-crisis
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
dat was ik ff vergeten jaCompubiter schreef op 15 augustus 2003 @ 21:33:
[...]
WOS heeft als enige twee fullmods die in LA kunnen modden, dus dat zit wel goed.

da's mooi dom dat je dat vergeet
sinds wanneer kan je editen als een mod dat heeft gedaan? << ge-edit door Erkens
hmm, volgens de search is het een bekende "bug"
[ Voor 42% gewijzigd door Erkens op 15-08-2003 21:45 ]
Leuk hè, dat die nieuwe mensen altijd in het begin zo'n grote bek hebben
Signature:m-m schreef op 15 August 2003 @ 21:41:
sorry meneer *kijkt met puppyogen*
To Do: Litemod, Fullmod, HGM, Global, HGA, MT, MinisterPresident, Koning van de wereld.
Agahahhahahaha
Sinds react dacht ikErkens schreef op 15 August 2003 @ 21:36:
[...]
dat was ik ff vergeten ja
edit:
da's mooi dom dat je dat vergeet<< ge-edit door XceeD
sinds wanneer kan je editen als een mod dat heeft gedaan? << ge-edit door Erkens
hmm, volgens de search is het een bekende "bug"
Ik erger me er soms ook wel eens aan... Doe je een mooie modbreak, gaat die stomme user z'n bericht weer editten, dag html

momania : doei, je was een goede vakantiemod
momania : welkom bij de rooien, ik was al bang dat ik je zou gaan missen in de zandbak
Verstuurd vanaf mijn Computer®
* aReaRe wenst Momania veel suc6 met de moderatie en slaaptekort

ik zie je wel op #wos
[ Voor 5% gewijzigd door aReaRe op 15-08-2003 21:59 . Reden: +M ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Tsja, moderators zijn net kleutersW3ird_N3rd schreef op 15 August 2003 @ 21:47:
[...]
momania : welkom bij de rooien, ik was al bang dat ik je zou gaan missen in de zandbak
* aReaRe ziet wel eens HTML wedstrijden tussen modjes

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 16:34
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Waren de rode kleurtjes in de aanbieding bij de hema ofzo
Ongetwijfeld een zeer verdiende positie.
Eens kijken of je je reputatie kan hooghouden...
En of je als vervanger van Buzzman een beetje kan draaien...(tenminste, ik ga er vanuit dat je als vervanger voor hem bent aangenomen.).
Enniehouw, nogmaals gefeliciteerd.
Verwijderd
ahem...
Gefeli Momania, maak er wat moois van.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 16:34
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
grbml, heb je niks beters te doen dan mij na te praten
rubenski: Ik adviseer je nog een pilletje te nemen
[ Voor 16% gewijzigd door We Are Borg op 15-08-2003 22:04 ]
De meeste nicks zijn in het rood gewoon die nicks in het rood, maar ik heb het idee dat mijn nick er in het rood om een of andere reden enger uitzietVerwijderd schreef op 15 augustus 2003 @ 21:48:
Best wel eng W3ird_N3rd in het rood. Maar dat terzijde.
Nou maar hopen dat de noobs dat ook zo zien
Ik heb trouwens allemaal nieuwe knopjes nu die ik nog moet uitproberen... Zal ik die dan eerst maar eens op jou uitproberen?
"de zandbak" is onder users niet zo bekend geloof ik
Verwijderd
Tuurlijk schat. HK vannacht?W3ird_N3rd schreef op 15 August 2003 @ 22:09:
[...]
De meeste nicks zijn in het rood gewoon die nicks in het rood, maar ik heb het idee dat mijn nick er in het rood om een of andere reden enger uitziet
Nou maar hopen dat de noobs dat ook zo zien
Ik heb trouwens allemaal nieuwe knopjes nu die ik nog moet uitproberen... Zal ik die dan eerst maar eens op jou uitproberen?![]()
(of doen ze het daar niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 22:12 ]
[sjors-mode]W3ird_N3rd schreef op 15 August 2003 @ 22:09:
Ik heb trouwens allemaal nieuwe knopjes nu die ik nog moet uitproberen... Zal ik die dan eerst maar eens op jou uitproberen?![]()
Komaar, komaar, kommaarrrr!
[/sjors-mode]
Je bent idd eng met al dat rood

C:\>_
Please explainW3ird_N3rd schreef op 15 augustus 2003 @ 22:09:
[...]
"de zandbak" is onder users niet zo bekend geloof ik(of wel?
). Het is niet wat je denkt. Het is niet wat je denkt. Nee, echt niet
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Ik ga dit weekend nog wel even van mijn GoT verlof genieten, dus ben nog niet zo actief, maar wees maar vast bang
En de eerste de beste die nu nog een RPC topic durft te openen krijgt direct een OW van mij persoonlijk
Het heeft er wel voor gezorgd dat ik bijna 3 pagina's met slotjes had laatst
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Oef da's uitlokking, dat mag nietmomania schreef op 15 August 2003 @ 22:19:
En de eerste de beste die nu nog een RPC topic durft te openen krijgt direct een OW van mij persoonlijk![]()
[rml][ 2] Crew-KWEEK~! GC Ownage 8-)[/rml]
(titel moet genoeg zeggen, waar het topic zich bevind is zichtbaar aan de foutmelding die je krijgt wanneer je het opent als het goed is
Heej da's het best bewaarde geheim van de crew dumbo! Edit eens weg!W3ird_N3rd schreef op 15 August 2003 @ 22:34:
[...]
(titel moet genoeg zeggen, waar het topic zich bevind is zichtbaar aan de foutmelding die je krijgt wanneer je het opent als het goed is)

zal wel SM zijn?W3ird_N3rd schreef op 15 August 2003 @ 22:34:
[...]
(titel moet genoeg zeggen, waar het topic zich bevind is zichtbaar aan de foutmelding die je krijgt wanneer je het opent als het goed is)
Eensch.Compubiter schreef op 15 August 2003 @ 21:33:
momie, feli, je hebt je kleurtje wel verdiend na de RPC-crisis.
momania: ook al heb je me verlaten
mo: je weet wel dat jij nu mijn notes/mail slaaf bent hé?
[ Voor 12% gewijzigd door Rafe op 15-08-2003 22:41 ]
We kunnen straks nog een MED verwachten als Rafe dat wil?Compubiter schreef op 15 August 2003 @ 22:42:
Rafe: Ik zou eerst ff SGC checken voordat je dat van de daken gaat roepen.
OMGCompubiter schreef op 15 August 2003 @ 22:42:
Rafe: Ik zou eerst ff SGC checken voordat je dat van de daken gaat roepen.

ItSnows en arme Jaymz maken overuren

Voor zolang het duurt: Rafe pas op
En beiden: have fun
Underscores in een rode nickW3ird_N3rd schreef op 15 August 2003 @ 22:09:
De meeste nicks zijn in het rood gewoon die nicks in het rood, maar ik heb het idee dat mijn nick er in het rood om een of andere reden enger uitziet
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Psss Frank: meer een BrEeZahh nick

Nee, error-sub-forum.
Enneh, momania, feli.

Wanbeleid is ook beleid.

Maar jij gaat wel heel snel naar 'fullmod', hebben ze lite-mod ook in de SA/WOS afsgeschaft?
|>
veel succes enzo met je mooie rooie titel
The devil is in the details.
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Verwijderd
Gelijk al dreigenEn de eerste de beste die nu nog een RPC topic durft te openen krijgt direct een OW van mij persoonlijk
Desalniettemin gefeli, je hebt het echt verdiend (moeten verdienen
heb je niet gezien wat momania bij die RPC zooi gedaan heeft?Simon schreef op 16 August 2003 @ 10:26:
Veel plezier momania
Maar jij gaat wel heel snel naar 'fullmod', hebben ze lite-mod ook in de SA/WOS afsgeschaft?
De hele lite-mod is afaik nog niet definitief afgeschaft. Maar als "de crew" denkt dat iemand geschikt is voor fullmod, en er is een fullmod nodig, waarom dan eerst nog lite laten zijn?Simon schreef op 16 August 2003 @ 10:26:
Je hebt natuurlijk nog wel de proeftijd, al is afaik "vakantiemod" momania's proeftijd al geweest
[geen geslijm]opzich heeft momania zich met de blaster-affaireW3ird_N3rd schreef op 17 August 2003 @ 17:07:
Je hebt natuurlijk nog wel de proeftijd, al is afaik "vakantiemod" momania's proeftijd al geweest
|>