Toon posts:

DPC via client / DPC op super server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer ook op mijn werk (client) te draaien en als ik deze dus heb ingesteld dat ik het via een proxy wil doen (IP adres en poort opgegeven) dan krijg ik de volgende melding:

[Nov 27 07:16:23 UTC] NetUpdate::Connect handshake failed. (0.168)

De proxy die wij gebruiken heet microsoft proxy server. We hebben dus een PDC (zie onderaan) en enkele BDC waarop ook exchange en de proxy draaien.

Volgende vraag:

Wij hebben een super surver draaien met quad xeon 2 mb cache en 1 GB intern. Nou dacht ik dus ff koetjes grazen komen we toch nog boven aan maar hij pakt maar een CPU tijdens het grazen en ook hier kom ik weer niet door de proxy heen.

Wat doe ik verkeerd. ;(

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Als ik jhou was, zou ik dit ook even in DPC vragen... die '(0.168)' ziet eruit als een bekende error...

en een Quad Xeon is een crosspost wel waard ;)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al naar een DPC medewerker gemaild maar tot op heden niks van gehoord en dat is jammer omdat ik graag die quad xeon (550 Mhz met 2 Mb cache) met 1 GB intern had laten grazen. Effen een weekje er tegen en Mooooh }:O