Ik heb vandaag eens even de nieuwe en de oude Algemene Voorwaarden van O2 en Telfort naast elkaar gelegd. Het eerste (bruikbare) punt heb ik gevonden om het abonnement te kunnen beëindigen. Hieronder de punten, ik ga de Algemene Voorwaarden nog verder vergelijken en zal eventuele extra bijzonderheden hier ook melden. Als jij iets vindt of weet, post het hier ook!
Bekijk hier de nieuwe Algemene Voorwaarden (15-08-2003) (PDF)
Algemene Voorwaarden van 01 Juni 2003 (waar ik voor getekend heb):
Bekijk hier de nieuwe Algemene Voorwaarden (15-08-2003) (PDF)
Algemene Voorwaarden van 01 Juni 2003 (waar ik voor getekend heb):
Nieuwe Algemene Voorwaarden per 15-08-2003:13.2 - Wordt het telefoonnummer van een (aankomend) Contractant naar het Netwerk geproteerd of wordt zijn telefoonnummer van het Netwerk naar een ander netwerk geproteerd, dan heeft de (aankomend) Contracttant geen aanspraak meer op enig beltegoed
Oftewel (in normale taal) je zou nu opeens volgens de Algemene Voorwaarden je minuten, berichten en MB's kwijtraken...hoewel dit ook al zo was staat het nu pas in de Algemene Voorwaarden, en kan je dus (neem ik aan) het contract opzeggen i.v.m. een eenzijdige wijziging...13.2 - Wordt het telefoonnummer van een (aankomend) Contractant naar het Netwerk geproteerd of wordt zijn telefoonnummer van het Netwerk naar een ander netwerk geproteerd, dan heeft de (aankomend) Contracttant geen aanspraak meer op enig beltegoed dan wel resterende minuten, berichten of MB's.