IR TV remote app voor SE T610?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:00
ok ik heb een SE T610 zeer fijne telefoon. nu heeft hij ook IR en ben ik eens opzoek gegaan naar een Java (of Mophun) app zodat ik bijv mijn tv via de IR kan aansturen. Ik heb via google gezocht maar zonder suc6 :( (ook de search van GOT geen suc6) Wel voor de SE p800 progs gevonden maar dat is symbian os dus heb ik der vrij weinig aan met me t610 :)

Ik weet ook zelf niet of het mogelijk is. maar het lijkt me aannemelijk dat het wel kan op verschillende gsm fora vragen mensen der naar maar niemand schijnt er antwoord op te kunne geven.

Misschien dat iemand hier mij het verlossende woord kan geven :P en over het bereik van de IR op de telefoon ik kan mijn telefoon op 2 meter afstand leggen en nog steeds makkelijk communiceren via Ir met me pc veel verder heb ik niet geprobeerd. Misschien dat iemand met veel java ervaring zelf iets kan maken? ik weet hier verder niet veel vanaf.

Alvast bedankt.

https://printcraft3d.nl

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:51

KRASH

Juist ja...

IR in je T610 is voor data, hier krijg je de TV niet mee aangestuurd...

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 18:34

Ginz

Trek Superfly 5 powered

KRASH schreef op 15 August 2003 @ 22:58:
IR in je T610 is voor data, hier krijg je de TV niet mee aangestuurd...
Waarom?

Volgens mij moet het in iedergeval geen probleem zijn omdat de IR daar niet voor geschikt is.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Greetoz
  • Laatst online: 16:00
Volgens mij moet het in iedergeval geen probleem zijn omdat de IR daar niet voor geschikt is.
volgens mij ook niet want je hebt ook progs geloof ik dat je je pc aan stuurt dus tv moet niet veel anders zijn..maar nog steeds nix gevonden op het net...:(..

de p800 kan het cker weten en ik denk niet dat die een hele andere IR hardware heeft dan de rest van SE's telefoons...

[ Voor 19% gewijzigd door Greetoz op 16-08-2003 00:40 ]

https://printcraft3d.nl

Verwijderd

Weet toevallig dat de SPV ook een IR poort heeft en die kan niet als remote gebruikt worden. Kan dus misschien niet mogelijk zijn.

• Barca
  • Laatst online: 08:51

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 19:37:
Weet toevallig dat de SPV ook een IR poort heeft en die kan niet als remote gebruikt worden. Kan dus misschien niet mogelijk zijn.
Ja maar de SPV draait niet op een Symbian besturingssysteem. Dus... kan je de software zowiezo wel installeren op een T610?

Edit: Zo te zien draait de T610 ook niet op een Symbian besturingssysteem.
Edit2: Dat zeg ik ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Barca op 16-08-2003 20:57 ]

Verwijderd

Barca schreef op 16 August 2003 @ 20:51:
[...]

Ja maar de SPV draait niet op een Symbian besturingssysteem.
Een T610 draait ook niet op het Symbian besturingssysteem.

Verwijderd

Misschien in de winkel gewoon een universele afstandsbediening gaan kopen, kost stukken minder dan de T610 ;-)

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03 14:53

Bluppy2

Hip!

het gaat simpelweg niet werken omdat de meeste telefoons geen directe aansturing van de infra-rood port ondersteunen...
De JAVA API voorziet alleen in het opbouwen van een datastream, wat dan omgezet wordt in het standaard IR protocol. Je kan meestal niet zelf een nieuw IR protocol implementeren...

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit soort niets-toevoegende replies zien we hier liever niet, Airballoon, zeker niet als je er ook nog eens een topic mee omhoog schopt.

[ Voor 5% gewijzigd door intoxicated op 27-08-2003 23:47 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.