ok ik heb een SE T610 zeer fijne telefoon. nu heeft hij ook IR en ben ik eens opzoek gegaan naar een Java (of Mophun) app zodat ik bijv mijn tv via de IR kan aansturen. Ik heb via google gezocht maar zonder suc6
(ook de search van GOT geen suc6) Wel voor de SE p800 progs gevonden maar dat is symbian os dus heb ik der vrij weinig aan met me t610 
Ik weet ook zelf niet of het mogelijk is. maar het lijkt me aannemelijk dat het wel kan op verschillende gsm fora vragen mensen der naar maar niemand schijnt er antwoord op te kunne geven.
Misschien dat iemand hier mij het verlossende woord kan geven
en over het bereik van de IR op de telefoon ik kan mijn telefoon op 2 meter afstand leggen en nog steeds makkelijk communiceren via Ir met me pc veel verder heb ik niet geprobeerd. Misschien dat iemand met veel java ervaring zelf iets kan maken? ik weet hier verder niet veel vanaf.
Alvast bedankt.
Ik weet ook zelf niet of het mogelijk is. maar het lijkt me aannemelijk dat het wel kan op verschillende gsm fora vragen mensen der naar maar niemand schijnt er antwoord op te kunne geven.
Misschien dat iemand hier mij het verlossende woord kan geven
Alvast bedankt.