[Idee] De GoT lotto

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Há! Ik had heel even een ingeving over GoT, en dan voornamelijk finnacieel gezien ;).

Ik dacht, waarom geen 'GoT Lotto'? Je koopt een lot bij shop.tweakers.net, die kirjg je in de mail (elektronisch of gedrukt, gedrukt is leuker maar duurder) voor ongeveer 3,50 ofzo. Dan berekent een bepaalde server, het liefst een AMD Athlon 64 voor de publiciteit een random nummer combinatie, de gene met het winnende lot wint 'iets'.

Ik dacht aan Lite Mode stats voor de trashcan, maar dat is een beetje onzin (Sorry m-m ;( :P). Mod status kan je niet zo snel weggeven, dus het zal een leuk prijsje moeten zijn :).

Maar pls, lach me nu niet uit omdat ik met die idee kom, opzich is het een best originele/leuke manier om snel/goed aan geld te komen voor T.net. wat vinden jullie hiervan, en wat vindt de staff hier van? :P Dank U :> ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ja leuk, daar heb je dus een vergunning en dergelijke voor nodig... en die ga je echt niet krijgen. Daar zijn heel veel eisen aan verbonden :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Inderdaad een leuk idee, maar misschien niet echt 'handig' om zoiets zomaar tussendoor te gooien. Bij bijvoorbeeld een leuke gebeurtenis, ik noem een verjaardag van GoT/T.net, kan zoiets heel leuk uitpakken, maar zomaar tussendoor zonder aanleiding kan een beetje raar overkomen.

Maar desalniettemin, een leuk idee van je, maar dan moet je natuurlijk geen GoT rechten als prijs weggeven, een materialistisch cadeau is daar iets beter voor geschikt ;)

offtopic:
Alfredt:
[19:45:56] <Switch> Negeer alfredt
[19:45:56] <Switch> :+
:P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Alfredt schreef op 15 August 2003 @ 19:45:
Ja leuk, daar heb je dus een vergunning en dergelijke voor nodig... en die ga je echt niet krijgen. Daar zijn heel veel eisen aan verbonden :)
* Switch stopt idee in vuilnisbak

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Sorry Switch. :)

Dit topic is gesloten.