Kent iemand de naam van dit "liedje" in o.a Toonstruck?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
Je hebt als het goed is in Toonstruck een Wacky World ofzo... je kan daar die gadgets halen bij die 2 honden.
In ieder geval, het muziekje dat in de achtergrond speelt, daar wil ik de naam van weten. Het is eigenlijk geen liedje ofzo... meer een soort klassieke symfonie als ik het goed zeg. De symfonie begint met snelle viool strijken, en dan wat trompetjes er door heen.... heheh :p

Het is ook ongelovelijk vaak in Ren & Stimpy te horen, maar die gebruiken wel vaker klassieke muziek in de achtergrond.... net als Toonstruck eigenlijk. Die knotsgekke tekenstijl met de klassiek muziek geeft een bizar geheel. Hoe ik erg van. :)

Maar als je de PC game Toonstruck heb gespeeld, misschien weet je het dan?

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 17:54

krvabo

MATERIALISE!

Hmz ik ken het persoonlijk niet maar ik denk dat je er ook niet zo heel makkelijk achter zal komen.

edit:
Mag dit wel, een "ken jij dit liedje?" kijk eens in het topic daarvoor. sorry als ik het fout heb :*

[ Voor 7% gewijzigd door krvabo op 15-08-2003 18:37 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• HuggyB
Sja, je kan moeilijk achter de titel komen inderdaad. Maar omdat de mensen hier het spel Toonstruck kennen is dat de beste referentie en dus on-topic.
Kan het wel op de muziek fora stoppen, maar dan word ie hier weer terug gezet.

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 17:54

krvabo

MATERIALISE!

HuggyB schreef op 15 August 2003 @ 18:41:
Kan het wel op de muziek fora stoppen, maar dan word ie hier weer terug gezet.
Je zei dat het ook met ren&stimpy te maken heeft, dus ook met tv, dus mag het wel.
Kijk eens of je een modje kan bereiken uit NSTM, misschien kan die zeggen waar het precies moet.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• HuggyB
Nou ja, ik probeer wel op een muziek forum.
De gemiddelde gamer of Ren & Stimpy fan heeft waarschijnlijk net als ik geen verstand van dit soort muziek.
Beetje vervelend gezien het waarschijnlijke dat een muziek fanaat geen idee heeft van Toonstruck of Ren & Stimpy. :p

-edit-
Mag dit wel, een "ken jij dit liedje?" kijk eens in het topic daarvoor. sorry als ik het fout heb
Best shot I got, thanks :)

[ Voor 24% gewijzigd door HuggyB op 15-08-2003 19:25 ]

Verwijderd

Kijk eens bij de credits... daar staat zeker bij iets als: "music by..." ga met die info aan de slag op google o.i.d. en je komt een heel eind. :)

• HuggyB
Nee helaas, alleen de original music staat daar. :)

Volgens mij ben ik er bijna, ik ben met mn zoektocht verder gegaan bij een andere GoT forum :) (zie link krvabo)

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik weet het niet zeker, maar misschien heb je hier wat aan? http://www.lysator.liu.se/~marcus/ren_stimpy/FAQ12.html

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Verwijderd

toonstruck werkt bij mij niet. komt omdat het een msdos spel is en ik ME draai?

• HuggyB
Die URL ben ik al meerdere malen tegengekomen. ;)

Mensen ik heb een sample opgenomen net! De juiste Ren and Stimpy episode kwam net langs.

www.planet.nl/~burck010/host/renstimpysample.wav

Kijk wel uit, het geluid is in het begin zacht.... maar opeens word hij heel hard. Ik verschoof de microfoon dichterbij de speaker. :)
Je zal het deuntje wel herkennen van Toonstruck!

En waarom hij niet werkt.... tja, hij moet het gewoon onder Windows doen. Maar ik heb gehoord dat Windows ME op zich gewoon een beetje brak is, misschien ligt het daaraan.
Als het een echt Dos spel is zonder protected mode, kan je hem spelen onder DosBox... heel misschien. dosbox.zophar.net

• White Dust
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Je kunt beter in Hoe heet dit nummer deel 17 informeren of daar iemand het weet, waarschijnlijk heb je daar meer kans van slagen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.