Toon posts:

PHP-Nuke Rechter Block werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In mijn PHPnuke 6.7 op mijn Apache v2.0.45 doen de rechterblokken het niet. Het heeft iets te maken met de module die als Startpagina module is geselecteerd. Ik had in andere forums die speciaal voor PHPnuke zijn alleen gevonden dat er index=1 in de index.php van de module kon staan. Dat staat er dus niet in.

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 16:30
Verwijderd schreef op 15 augustus 2003 @ 17:59:
In mijn PHPnuke 6.7 op mijn Apache v2.0.45 doen de rechterblokken het niet. Het heeft iets te maken met de module die als Startpagina module is geselecteerd. Ik had in andere forums die speciaal voor PHPnuke zijn alleen gevonden dat er index=1 in de index.php van de module kon staan. Dat staat er dus niet in.
Dit hoor eerder in webscripting en ik denk dat ze je daar naar de PHPnuke faq zullen verwijzen :)

Verwijderd

Topicstarter
welke phpnuke faq?

De prioriteiten liggen hier bij het juist plaatsen van de vraag en niet meer bij het oplossen geloof ik

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

http://www.phpnuke.org/modules.php?name=FAQ
De prioriteiten liggen hier bij het juist plaatsen van de vraag en niet meer bij het oplossen geloof ik
Er wordt inderdaad van je verwacht dat je je vraag goed formuleert. Verder is GoT geen helpdesk maar een forum waar zo'n 50.000 bezoekers interessante problemen oplossen. Dingen die eenvoudig te beantwoorden zijn voor niemand interessant behalve voor de Topic Starter :) Mocht je in de FAQ je antwoord niet vinden; laat even horen wat je geprobeerd hebt en wellicht kan je verder worden geholpen.

[ Voor 8% gewijzigd door Spider.007 op 15-08-2003 18:19 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik heb hier niks aan toe te voegen. Mocht je na het raadplegen van verschillende FAQ's en site's er nog niet uitkomen, dan even een topic openen in het juiste forum. Zorg wel dat je topicstart duidelijk en uitgebreid is. Voor meer info:

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.