Toon posts:

E-mail van server verwijderen, hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn chello e-mail account een bericht staan wat niet kan worden opgehaald. Na drie berichten die wel komen blijft hij bij het vierde bericht hangen op de server. Ik heb dit eerder gehad en in beide gevallen had het te maken met mails van de microsoft help desk. Toen heeft de help desk van chello dit bericht gewist. Mijn vraag is kan ik dit ook zelf doen en zo ja hoe?

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Je kan eens proberen om via www.twigger.nl of www.mailstart.com naar je mailbox te gaan. Dan kun je ook je mail lezen, en wissen. Succes !

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, mail2web werkt perfect.

Verwijderd

die van chello is =
webedge01.chello.nl

Verwijderd

wat nog makkelijker is:

telnet naar mail.chello.nl op poort 110 (ik neem aan dat dat de smtp server is) (typ bij uitvoeren: telnet mail.chello.nl 110
typ dan:
user gebruikersnaam
pass passwoord

dan dele 4
als je berichtje 4 wilt verwijderen :)

Verwijderd

Topicstarter
Dankzij jullie kan ik weer bij mijn mailtjes komen. Ik had ze nodig omdat ik vandaag thuis aan het werk was en vanaf het werk mezelf wat had doorgestuurd. Chello vanmorgen gebeld om 8:30. Ze zouden me meteeen terugbellen. Tot nu toe nog niks gehoord |:( wat een slechte service. Ik verdenk hun mailserver ervan dat mailtjes boven de 500 kB worden verminkt. Is dat mogelijk?
Pagina: 1