Toon posts:

LianLi PC-60, USB controller en Asus A7V333?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste GoT,

Vandaag mijn LianLi PC-60 case via Alternate binnen gekregen alleen loop ik vet te kutten met de USB installation guide, dit zijn 2 usb aansluitingen voor in de kast.

Ik heb een stuk op 9 stekkers met de namen Shield, VCC1, Data-1, Data+1, GND1
en die nogmaalse voor 2e usb.

Ik heb een Asus V7A333 mobo.

Kan iemand mij helpen waar deze stekkers heen moeten?

Thnks

• killer1979
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Er staat in je boekje van je mb waar je wat op moet zetten... Als je het op die manier aansluit werkt het perfect!

/search :+

System Specs

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-03 11:23

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Ik heb zelf een ander Asus mobo (P4P800) en een andere LianLi (PC6070), het mobo heeft 4 USB poorten op het bord middels een groepje van 'losse' pinntjes (zie boekje).
Die lossen stekkertjes moet je dus in de juiste volgorde op die pinnetje drukken (controleer goed voordat je de USB-poort probeert; verkeerde aansluiting kan resulteren in USB defecten).
Het Asus boekje verteld duidelijk welk stekkertje op welk pinnetje moet.
Als je er niet uitkomt wil ik wel ff een foto'tje plaatsen zodat je een referentie hebt (als de kleuren van de kabeltjes tenminste overeen komen ;))

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het boekje door gelezen maar vind deze namen niet terug... :( Ik ga het nog eens doorlezen...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

In je manual staat een mooi gidsje van de pinout van je USB header. Sluit de pinnen volgens die gids aan en alles werkt :)

/manual- dicht

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.