Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

reactie op post ipv topic

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Om een topic wat overzichtelijk te houden lijkt het mij handig om net als in newsgroups de mogelijkheid te krijgen om op een post ipv een topic alleen te kunnen reageren.
Als ik dan het topic doorneus kan ik als een post mij interesant lijkt eventueel op een '+' drukken om de reactie(s) op de betreffende uitspraak te zien.
Lijkt me een kleine moeite :)

• Osiris
  • Niet online
Maiar schreef op 15 augustus 2003 @ 16:02:
Lijkt me een kleine moeite :)
Moah, ik denk dat dat nog wel het nodige (veel?) devwerk met zich meebrengt hoor?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Kleine moeite ja, een database met 18 miljoen postings van een platte lijst omvormen in een hierarchische structuur ;)

Lijkt me trouwens bout-irritant ook nog op een forum, ik wil gewoon onderaan de pagina de meest recente reacties kunnen zien. Bij t.net frontpage is het anders omdat het niet probleemgericht reageren is.

Professionele website nodig?

• Agent-X
  • Niet online
Aan de slag dan!
wat ben je snel trouwens

Dat je niet onderaan de laatse reactie kunt zien is wel even wennen ja maar of dat nu erg irritant is?
Het lijkt mij wel makkelijk als je als admin wel de mogelijkheid hebt om het in te stellen.

[ Voor 68% gewijzigd door Agent-X op 15-08-2003 16:14 ]

Verwijderd

Ik weet wel heel zeker dat dit:
1. heel veel werk is :)
2. niet gaat gebeuren :)

Het basisprincipe van een forum is namelijk -niet- zo opgezet maar reageren dmv quoten. Newsgroupen zijn in weze emails die naar iemand gestuurd worden.
Ander principe andere mogelijkheden.

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Mijn idee, scheelt volgens mij aardig wat offtopic posts, máár vermoeilijkt het zoeken vreselijk denk ik. Buiten dat heb je kans dat er meer offtopic gepost gaat worden dan ontopic.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:18
Maiar schreef op 15 August 2003 @ 16:05:
Aan de slag dan!
wat be nje snel trouwens
Ik denk dat wanneer jij Curry684 goed sponsort hij het wel wil doen. ;)

Het is echt veel werk, bedenk maar wat je moet doen met al je bestaande posts, je moet je db uitbreiden, en dan nog te bedenken dat de functie alleen door een 'paar' mensen gebruikt wordt... Best jammer, er zijn opzich wel fora waar dit gebruikt wordt. Maar imho vind ik de functie bout, ruk enzo :P want het maakt het voor mij rommeliger :)

|>

• Agent-X
  • Niet online
Ik weet er te weinig van om in te kunnen schatten wat voor werk het met zich meebrengt.
Als het idd zo'n rot moeite is kan ik me wel voorstellen dat het niet gaat gebeuren nee.

Ik denk zelf dat het even wennen is maar dat je juist wat makkelijker door een topic kunt zoeken.
Wat ik me wel kan voorstellen is dat je dit idd niet met de huidige database kunt doen.

[ Voor 39% gewijzigd door Agent-X op 15-08-2003 16:10 ]

• simon
Maiar schreef op 15 August 2003 @ 16:08:
Ik weet er te weinig van om in te kunnen schatten wat voor werk het met zich meebrengt.
Als het idd zo'n rot moeite is kan ik me wel voorstellen dat het niet gaat gebeuren nee.
Volgens mij is de hoofdreden niet het werk, maar de het feit dat een een forum zo niet gemaakt wordt, helemaal dit forum niet. Hier wordt ipv een 'losse' email te sturen, er met reacties en quotes gewerkt die samen 'een eenheid' vormen :)

|>

• Agent-X
  • Niet online
En met dat andere systeem kun je niet met quotes werken?
Ik kan me voorstellen dat je de ene post een waarde geeft die gelijk is aan het unieke post ID waarop je wilt reageren?
Het is een keuze he, het huidige postsysteem moet gewoon gehandhaafd blijven maar het lichte oftopic posten kan dan aan de post gekoppeld worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Agent-X op 15-08-2003 16:13 ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Het is een keuze he, het huidige postsysteem moet gewoon gehandhaafd blijven maar het lichte oftopic posten kan dan aan de post gekoppeld worden.
Of we blijven gewoon strak optreden tegen offtopic geneuzel @ techtopics zodat alle informatie in een topic relevant is zoals het hoort :D
Ik denk dat wanneer jij Curry684 goed sponsort hij het wel wil doen.
Afgezien van dat ik PHP noch MySql ken :z

Professionele website nodig?

• Agent-X
  • Niet online
Nooit geschoten is altijd mis he ;)

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-11 15:41
Er zijn wel kniftige plannen richting React v2 waardoor dit mogelijk zou worden. Dus technisch zal het dan geen probleem zijn.

Of het daadwerkelijk ingevoerd zal worden op GoT is niet aan mij.
Hoogstwaarschijnlijk zal het wel gebruikt worden om een duidelijker onderscheid in de 'Het Grote X topic' te kunnen maken. Stel je voor je klikt op 'Het Grote X topic', dan kunnen daar topics ingemaakt worden met verschillende onderwerpen.
Bv. bij games: 1) technische problemen, 2) tips om levels door te komen, 3) faq's, etc.

Meer info laat ik hier niet over los :)

• Agent-X
  • Niet online
Kijk dat klinkt goed. Het leek mij mooi als de mogelijkheid bestond, dan ligt het balletje bij de admins en niet bij de developers.
Ikzelf zou het ook pas goed kunnen beoordelen als ik het in werking zou zien.

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:41

Exigence

dnkroz

Misschien een optie in je profiel zetten of je het wel of niet wilt.

Zo niet, dan zie je gewoon alles onder elkaar.

Zoja, dan is het allemaal gestructureerd.

• Osiris
  • Niet online
Jasper schreef op 15 augustus 2003 @ 16:35:
Hoogstwaarschijnlijk zal het wel gebruikt worden om een duidelijker onderscheid in de 'Het Grote X topic' te kunnen maken. Stel je voor je klikt op 'Het Grote X topic', dan kunnen daar topics ingemaakt worden met verschillende onderwerpen.
Bv. bij games: 1) technische problemen, 2) tips om levels door te komen, 3) faq's, etc.
Euhm, wacht eens...

Je wilde dus één topic met daarin zooi over Technische problemen, Tips voor levels en FAQ's en die moeten dan net zoals de Frontpage allemaal steeds meer naar rechts uitgelijnd worden?

Zoiets werkt denk ik wel voor relatief kleine zut zoals de FP, maar in grote topics lijkt me dat nogal sucken :/

• Agent-X
  • Niet online
De opmaak kun je dan zelf (admin) invullen osirus, hoeft net perse naar rechts uitgelijnd te worden.
Het ging er mij om dat je bijvoorbeeld een boel posts niet te zien kreeg en dat je bij een post kunt zien of er post-gerichte antwoorden aan vast zitten.
Als ik dan op bv een '+' klik worden onder de betreffende post de gerichte posts weergegeven.

• simon
Maiar schreef op 17 August 2003 @ 10:28:
De opmaak kun je dan zelf (admin) invullen osirus, hoeft net perse naar rechts uitgelijnd te worden.
Het ging er mij om dat je bijvoorbeeld een boel posts niet te zien kreeg en dat je bij een post kunt zien of er post-gerichte antwoorden aan vast zitten.
Als ik dan op bv een '+' klik worden onder de betreffende post de gerichte posts weergegeven.
Zelfs al kan die functie 'aan en uit', wie denk je dat dat gaat gebruiken? Ik denk nouwelijks iemand..

Daarnaast, wat je gaat krijgen is dat de een een reactie plaast die er hirarchisch onderstaat, terwijl de ander quote, heel verwarrend wordt het dan..

|>

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

neen :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.