De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Om te unlocken sturen ze je een code. Je moet Telfort dit sturen:
-Naam adres etc
-IMEI code (toets *#06#)
-SIM code (staat achter op je simkaart)
-Je oude telefoon nummer
-Telefoon type
Dan krijg je over 2 weken brief met unlock instructies.
Je kunt telfot via dit formulier de info mailen.
Succes.
-Naam adres etc
-IMEI code (toets *#06#)
-Je oude telefoon nummer
-Telefoon type
Succes.
Yupz, de enige officiele manier bij mijn weten. En als het toestel 1 jaar oud is ook de goedkoopsteVerwijderd schreef op 15 August 2003 @ 15:52:
ik zou gewoon even de klantenservices bellen van Telfort.
Bij mijn ouwe Motorola CD 930 was het binnen een paar tellen gefixed bij Telfort (4 jaar geleden ofzo)
Hmz, moet je tegenwoordig een formulier opsturen? Ik redde het met een simpel telefoontje naar de klantenservice...Yavi schreef op 15 August 2003 @ 16:03:
Om te unlocken sturen ze je een code. Je moet Telfort dit sturen:
-Naam adres etc
-IMEI code (toets *#06#)
-Je oude telefoon nummer
-Telefoon type
Succes.
[ Voor 53% gewijzigd door jules op 15-08-2003 16:05 ]
Er staat ook een formulier op de o2 website heur 
Alleen het duurt te lang
Blijkbaar zou #PW++1# moeten werken... PW kun je invoeren met *
Maar ik kan er geeen hekje achteraan typen dan
Alleen het duurt te lang
Blijkbaar zou #PW++1# moeten werken... PW kun je invoeren met *
Maar ik kan er geeen hekje achteraan typen dan
dit heb ik ook gehad met een 3210 en telfort.... bij mij heeft dit weken geduurt. na die weken heb ik de code uiteindelijk via de telefoon gekregen en werkte de procedure niet...
ik ben toen naar de phonehouse geweest en die hebben 2 uur met telfort aan de lijn gehangen en dat is op frustraties uitgelopen..
toen hebben ze libertel gebeld om te vragen hoe de procedure voor nokia telefoons was. en hup binnnen 5 minuten was de telefoon ge-unlocked
zo zie je maar weer waarom telfort telfort is
ik ben toen naar de phonehouse geweest en die hebben 2 uur met telfort aan de lijn gehangen en dat is op frustraties uitgelopen..
toen hebben ze libertel gebeld om te vragen hoe de procedure voor nokia telefoons was. en hup binnnen 5 minuten was de telefoon ge-unlocked
zo zie je maar weer waarom telfort telfort is
je kunt op de o2 website onder klanten service vaak meteen direct de sim unlock code krijgen inclusief instructies, anders moet je een formulier invullen als de code niet direct beschikbaar is.
gewoon kijken op de website onder tabblad klantenservice.
gewoon kijken op de website onder tabblad klantenservice.
Ik heb bijna 4 jaar terug voor een GSM een unlockcode aangevraagd bij Telfort... Heb nog steeds niks ervan gehoord
Vorige maand voor een andere foon een code aangevraagd (vodafone) en had binnen 2 weken antwoord met een code
Bedankt voor de snelle reacties, alleen mijn probleem is dat ik het nummer niet weet van die simkaart, en kan het ook niet achterhalen door te bellen met nummerweergave aan, want simkaart is geblokkeerd.
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Pagina: 1