Toon posts:

UnrealTournament2003 Server Draaien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik probeer nu al een tijdje een unrealtournament2003 server op te starten maar wanneer ik in de serverbrowser van unreal naar mijn server kijk staat er bij de ping N/A.

In een andere form had ik al gelezen dat ik deze poorten moest open zetten
7777
7778
7787
7788
11777
10777
28902

TCP en UDP

Mijn computer is een:
AMD XP 2000
512MB
7200 80 Gb Hd
Ti4400
3Com netwerkkaart
Norton Internet Security

Voordat ik met mijn computer op internet zit gaat de verbinding eerst door een 3Com Officeconnect Switch Daarna door een Accesspoint weer een Accesspoint en dan door een 3Com Router en als laatste door de kabelmodem naar het internet.

Nu heb ik al geprobeerd de poorten op de router en in de firewall open te zetten maar dat heeft niks geholpen ping bleef N/A ook de de ini file van Ut2003 is goed ingesteld dus daar ligt het ook niet aan.

Misschien heb ik de router en firewall niet goed ingesteld en daarom vraag ik of er mensen zijn die dit al eens met succes hebben uitgevoerd en of iemand mij in een paar stappen kan uit leggen hoe ik die poorten nu goed instel op mijn router en firewall.

Heb al op de site van 3Com gekeken maar daar staat niet veel informatie over dit probleem.

Alvast Bedankt

Verwijderd

probeer eens op de router de poorten te forwarden naar de pc waar je server op draaid.

Ik heb zelf een ut2k3 server op een pII 233 met windows 200 gedraaid zonder problemen.
Aan je systeem zal het dus niet liggen.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Staat Norton internet security wel uit?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit aanstaan op mijn 3Com router:
Redirect request to Virtual DMZ host (this reduces the security provided by the unit)
en een Virtual Server aangemaakt met de bovenstaande poorten.

Norton heb ik uitgezet en toen geprobeerd maar hielp niks.
Wanneer ik mijn server in Favorites zet dan zie ik wel een Ping

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ook een 3com router die ervaring heeft met openen van poorten in TCP en UDP?