Toon posts:

Orange Ready prepaid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of en waar ik een prepaid kaartje van Orange kan kopen. Dus gewoon compleet met SIM card? Bij andere providers kun je gewoon zo'n los kaartje kopen, maar in elke winkel waar ik ben geweest, willen ze je het SMart pakket verkopen, dus een combi van prepaid en abo feitelijk. Dit terwijl de site gewoon het bestaan van Orange Ready (=prepaid only) meldt. Alleen.... hoe kom je aan die SIM?

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
Gewoon even met Google, levert genoeg info op, even laten zoeken op, prepaid kaart orange, geefs al snel een link naar o.a.Wehkamp, dus er zullen er nog wel meer zijn.

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 14:29
in de orange winkel in maastricht kun je 'm krijgen

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

adressen Orange shops

Andere Orange verkooppunten

[ Voor 57% gewijzigd door MVC op 15-08-2003 15:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is niet dat ik geen verkooppunten kan vinden, maar simpelweg het gegeven dat men het bestaan van een prepaid kaartje ontkent... Met zegt alleen het SMart pack te hebben of Prepaid icm toestel. En omdat Orange altijd geldig blijft heb ik juist alleen die SIM nodig voor een toestel dat hier momenteel nutteloos ligt.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 16:13
Voor 15 euro bij de Orange Shop in Den Haag te krijgen ieg met 10 Euro beltegoed...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Ik wilde juist een Smart abo hebben, maar dat kon ik nergens krijgen omdat Orange nog niet zover was? Ready kaartjes kan je overal krijgen, althans: hier wel.
Pagina: 1