mijn schijf heeft een ongelukt gehad, waardoor ik alle ontwerpen enzo kwijt was, nu heb ik die bestanden met een programma terug kunnen halen maar, een aantal PSd`s ( photoshop bestanden) kan ik niet meer open. Is het een hopelose zaak of kan dit gemaakt worden?
Verwijderd
ik denk dat je beter kan beginnen met het opnieuw maken van die psd's
als daar 1 foutje in zit dan krijg je rare dingen als photoshop ze weer leest.. dus ik denk dat je ze kwijt bent..
Daar kun je inderdaad wel van uitgaan ja. Een corrupt bestand is bijna nooit meer fatsoenlijk te herstellen.
maar ik zal al blij zijn als ik een kwart vanhet bestand kan redden het gaat om veel designs
en als het te redden valt weten jullie dan hoe? met wat voor programma ik heb als meerdere malen gezocht maar kan dus geen programma vinden
en als het te redden valt weten jullie dan hoe? met wat voor programma ik heb als meerdere malen gezocht maar kan dus geen programma vinden
Verwijderd
niet om het 1 of ander; maar met GetDataBack heb ik een schijf, die volledig onherkenbaar in W2K was geworden en geen enkel spooor van mijn bestanden toonde; toch zover gekregen dat ik 99% van al mijn bestanden (mail,cad,word ect) terug kon krijgen.
Kijk ff in de faq van opslag en controllers; staat handige info; suc6!
Kijk ff in de faq van opslag en controllers; staat handige info; suc6!
yep met dat programma heb ik de data ook terug gevonden, hij werkt super maar sommigen psd`s zijn helaas corupt (photoshop herkent ze niet meer) het gaat om hele projecten ..
Pagina: 1