Toon posts:

[IE6] QuarkXpress verandert lettertype?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net wat programma's (o.a. QuarkXpress, Adobe Illustrator) geinstalleerd en na deze installatie zijn op sommige sites de lettertypes veranderd. Op NU.nl bijvoorbeeld.

Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd het te corrigeren. "Fonts..." optie in "Internet Properties". Maar daar kon ik het niet verbeteren. Ik heb ook op GOT niets gevonden... :'(

Hier is een plaatje van hoe NU.nl er bij mij nu uitziet. http://members.home.nl/mariusjansen/nunl.JPG

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-08 16:26

alienfruit

the alien you never expected

Kun je niet de lettertype kleiner maken? Beeld -> Tekengrootte -> Normaal

[ Voor 8% gewijzigd door alienfruit op 15-08-2003 14:25 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:08
Zo ziet hij er bij mij ook uit, alleen jouw letters lijken iets groter. Kijk eens bij View > Text Size > Medium of probeer de ctrl+scrollwiel-methode een :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Dat haalt helemaal niets uit. Hij pakt echt een ander lettertype. Ik denk dat ik het ergens in het register moet veranderen ofzo...

Verwijderd

Topicstarter
XanderH schreef op 15 August 2003 @ 14:26:
Zo ziet hij er bij mij ook uit, alleen jouw letters lijken iets groter. Kijk eens bij View > Text Size > Medium of probeer de ctrl+scrollwiel-methode een :)
Werkt ook niet. :(

Verwijderd

Topicstarter
Anyone?? :'(

Verwijderd

Topicstarter
Konings! :D Heb het opgelost. Heb in de css-file gekeken van nu.nl en daar stond als 2e lettertyp: Geneva. Die ging hij pakken omdat ik die krijg met bepaalde software. Ik heb die/dat(?) font gewoon verwijderd en nu pakt hij gewoon Arial. :)

Kan weer lekker het nieuws lezen. ;)
Pagina: 1