Ik wil graag het volgende onderdacht brengen: De Bruna organiseert samen met Duchenne Parent Project een inleveractie voor oude mobiele telefoons. Duchenne is een spierziekte die jonge kinderen een lange, pijnlijke doodweg bezorgt. Misschien kunnen we allemaal bijdragen door onze oude Swings op te sporen en in de gratis bij de Bruna verkrijgbare zakjes in de post te doen?
Weet je hoe zo iets heet? Spam.
Ik krijg al genoeg mailtjes met dit soort dingen. Angelie is een mongooltje stuur 1 euro om haar te helpen.
Ik krijg al genoeg mailtjes met dit soort dingen. Angelie is een mongooltje stuur 1 euro om haar te helpen.
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
En wat moeten die kids vervolgens met die telefoons dan?
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
hoort hier idd misschien wel niet (?)
Maar spam is bijna altijd commercieel! Dit is voor een goed doel hoor... die van mij gaat in een zakje. Bedankt voor de tip.
Maar spam is bijna altijd commercieel! Dit is voor een goed doel hoor... die van mij gaat in een zakje. Bedankt voor de tip.
Verwijderd
Inzameling oude mobiele telefoons
Vanaf 12 mei jl. is de Bruna in samenwerking met Duchenne Parent project een landelijke inzamelingsactie van oude mobiele telefoons gestart. Met het geld dat het recyclen van de oude mobiele telefoons oplevert, € 3,50, steunt Bruna het onderzoek naar de genezing van Duchenne. De actie zal twee jaar duren.
Hoe kunt u helpen
In alle 400 Bruna winkels liggen zakjes klaar waar u uw oude mobiele telefoon in kunt doen. Vergeet niet de SIM kaart eruit te halen! U kunt het zakje dichtplakken en in de dichtstbijzijnde brievenbus doen. U hoeft er geen postzegel op te plakken, het wordt namelijk gratis naar het antwoordnummer gestuurd.
Resultaat
Uw oude mobiele telefoon brengt € 3,50 op. Dit gaat 1 op 1 naar Het Duchenne Parent Project. In de eerste weken van deze fantastische actie hebben al heel veel mensen hun oude mobiele telefoons ingeleverd. Daarnaast hebben ook enkele bedrijven hun steentje bij gedragen door al hun oude mobiele telefoons te doneren aan deze actie. Het geld zal worden benut voor onderzoek naar genezing van Duchenne. Wij houden u op de hoogte over de stand van zaken en welk onderzoeken door deze actie kan gefinanceerd worden.
We zijn heel erg blij met deze inzamelingsactie van Bruna en wij willen u natuurlijk ook (alvast) van harte bedanken voor uw bijdrage.
Vanaf 12 mei jl. is de Bruna in samenwerking met Duchenne Parent project een landelijke inzamelingsactie van oude mobiele telefoons gestart. Met het geld dat het recyclen van de oude mobiele telefoons oplevert, € 3,50, steunt Bruna het onderzoek naar de genezing van Duchenne. De actie zal twee jaar duren.
Hoe kunt u helpen
In alle 400 Bruna winkels liggen zakjes klaar waar u uw oude mobiele telefoon in kunt doen. Vergeet niet de SIM kaart eruit te halen! U kunt het zakje dichtplakken en in de dichtstbijzijnde brievenbus doen. U hoeft er geen postzegel op te plakken, het wordt namelijk gratis naar het antwoordnummer gestuurd.
Resultaat
Uw oude mobiele telefoon brengt € 3,50 op. Dit gaat 1 op 1 naar Het Duchenne Parent Project. In de eerste weken van deze fantastische actie hebben al heel veel mensen hun oude mobiele telefoons ingeleverd. Daarnaast hebben ook enkele bedrijven hun steentje bij gedragen door al hun oude mobiele telefoons te doneren aan deze actie. Het geld zal worden benut voor onderzoek naar genezing van Duchenne. Wij houden u op de hoogte over de stand van zaken en welk onderzoeken door deze actie kan gefinanceerd worden.
We zijn heel erg blij met deze inzamelingsactie van Bruna en wij willen u natuurlijk ook (alvast) van harte bedanken voor uw bijdrage.
Reclame wat hier niet thuis hoort is dus ongewenste reclame = spam.
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Nou, het spijt me zeer, maar als ik m'n ouwe phone op marktplaats zet, leverd die meer op, kan je het beter zo doen, en dan het geld overmaken Duchenne Parent Project. Aangezien ik mijn ouwe phone los heb gekocht, Nokia 6150, en daar nog Fl.980,- voor heb neergelegt, vind ik Eur: 3,50 wel erg weinig.Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 14:41:
Opzich een goeie actie, maar had beter gekunt moet ik eerlijk zeggen.
Ey!! Macarena \o/
Schenken vanaf je bankrekening staat je nog steeds vrij, Raz
Als je hier problemen mee hebt meld het dan aan een modje en blaat niet 2 maal ...sWORDs schreef op 15 August 2003 @ 14:48:
Reclame wat hier niet thuis hoort is dus ongewenste reclame = spam.
-
Ik schenk al zat aan goeie doelen. Ik was toch niet van plan die phone te schenken. Maar Eur. 3,50 voor een telefoon vind ik een erg lage opbrengst voor toch een dure gadget. Zelf voor een oude ATF-2 ATF-3 kan je meer voor beuren.Wekkel schreef op 15 August 2003 @ 14:56:
Schenken vanaf je bankrekening staat je nog steeds vrij, Raz
Het gaat er mij om, dat het opzich beter zou kunnen dan dat het nu is, want wat ik nu Eur 3,50? koop je niet eens een pakkie peuken voor.
Ey!! Macarena \o/
Jongens toch, kap eens even met dit geblaat over spam ! 
Ik zie hier zo 5 replies over dit onderwerp, en totaal NUL topicreports. Dat is dus echt niet de bedoeling...
Topicstarter: Ondanks dat het een goed bedoelde actie is, hoort dit niet echt thuis op GoT. Vandaar dat ik deze draad dus ook sluit.
Ik zie hier zo 5 replies over dit onderwerp, en totaal NUL topicreports. Dat is dus echt niet de bedoeling...
Topicstarter: Ondanks dat het een goed bedoelde actie is, hoort dit niet echt thuis op GoT. Vandaar dat ik deze draad dus ook sluit.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()