ik zoek een game! :) (3d turnbased)

Pagina: 1
Acties:

• brinxter
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-07-2024
Hij lijk op deze:
www.ufo-aftermath.com

het is een turnbased 3d spel, je hebt machineguns etc (zal nu jaartje of 1-2 oud zijn)
Je moest met een team aliens enzo neerschieten (de mensen hadden allemaal rood/witte pakjes aan met helmpjes meen ik)

wie o wie weet waar t over gaat (ik heb zelf al gezocht maar met zon vage beschrijving kom ik iig niet ver :)

Verwijderd

Incubation? (Ook wel Battle Isle 4 genoemd) Zie http://www.bluebyte.net/b...ry/history/phase4.asp?id= maar die is al meer dan een jaartje oud.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 14:17 ]

• brinxter
ah hardstikke bedankt dat is hem inderdaad!!

(ps deze kan dan dicht ;-)

Verwijderd

als je hem nog zoekt: bij dixons en dergelijke winkels hebben ze een Battle Isle Collection of zo, met BI1, BI'93, BI2, BI2 expansion, BI3, Incubation, en als bonus History Line 1914-1918. Zeer de moeite waard. Amazon.co.uk heeft hem ook nog: http://www.amazon.co.uk/e...s_1_1/026-5780394-1094828

Als je die trouwens aanschaft: er staat een fout op de disc met BI1 en 2. BI2 checkte de volumenaam van de cd waar hij op stond, maar helaas hebben ze dat over het hoofd gezien bij het maken van deze compilatie. Ik heb het zelf verholpen door een kopietje te maken met de juiste volumenaam van de cd, als je de details moet weten, moet je me even een berichtje sturen, dan zoek ik dat nog even op. Verder is deze compilatie z'n geld meer dan waard. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 14:32 ]

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:46

Rival24

I'll Be Back

Ik kan hem in windows XP wel spelen met compatibility mode aan, alleen blijft hij bij een bepaald level de hele tijd in een loop zitten. Als ik dat level dus heb uitgespeeld dan gaat ie niet verder, maar moet het nog een x (het is niet zo dat ik een objective vergeten ben ofzo :P) Weet iemand toevallig hoe ik dat moet oplossen?

• brinxter
ah nou ik heb ff een vlugge search gedaan bij Dixons, Dynabyte, Bol.com en freerecordshop maar ze hebben hem geen van allen :'-(

Verwijderd

die winkels hebben volgens mij niet hun hele assortiment budget-titels online staan, dus ik zou even een grote dixons of zo binnenlopen en gewoon de bakken nalopen. als ik hem zie liggen, laat ik het wel ff weten.

• brinxter

(btw ik woon in lelystad dus ik vrees dat ik weinig kans heb op goeie budget titles)
Pagina: 1