Siditamentis astuentis pactum.
LA -> TFF alwaar dit beter op z'n plek is
Advertentiebeleid op Tweakers.net
Lees die maar es door
Lees die maar es door
[ Voor 3% gewijzigd door Robin op 15-08-2003 15:18 . Reden: Lekker eerder dan JimmyPoP :PPPP ]
Ik heb hem nog niet gezien maar ik zal even checken 
Ik weet namelijk niets van een popup.
Hmm..er staat wel een Zilveren Kruis campagne in de admanager maar ik kan niet zien wat voor advertentie dat is. Iemand die een screenshot heeft?
Ik weet namelijk niets van een popup.
Hmm..er staat wel een Zilveren Kruis campagne in de admanager maar ik kan niet zien wat voor advertentie dat is. Iemand die een screenshot heeft?
[ Voor 45% gewijzigd door Daniel op 15-08-2003 16:01 ]
Geen screenshot, maar ik heb hem ook gehad. Aangezien ik nogal verbaasd was heb ik een nieuw venster geopend en toen kreeg ik hem direct weer. Maar na die tijd nooit meer gehad, misschien is hij weer door webads weggehaald ofzo? D'r was iig iets met '100' kan ik me herinneren (geen MHz, of GB, maar iets als 'maak kans op 1 van de ...'), verder weet ik het niet meer.
Nu weer de popup gekregen, en er nu wel even een screenshot van gemaakt:
Ik heb nog nooit een pop-up gehad...
[ Voor 25% gewijzigd door BeZaX op 02-09-2003 08:08 ]
Soepel. Zo te zien heeft ie een studenten target dus je krijgt hem waarschijnlijk alleen als je vanaf school inlogt of bijv. op het Utwente netwerk zit (zoals CubicQ)
mmm, nou mooi is dat, daar zit je dus op school.
Maarruh, als pop-ups kunnen targetten, dan kan je dus ook zorgen dat scholen etc bepaalde pop-ups niet/nooit krijgen, dingen als hypotheken enz enz?
* Delerium ruikt win-win situatie
Maarruh, als pop-ups kunnen targetten, dan kan je dus ook zorgen dat scholen etc bepaalde pop-ups niet/nooit krijgen, dingen als hypotheken enz enz?
* Delerium ruikt win-win situatie
Pagina: 1