Toon posts:

cursus applicatieontwikkelaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand hier misschien of het mogelijk is een cursus te volgen bij een particulier opleidingsinstituut ofzo?
ik heb namelijk maar 2 jaar om een opleiding af te ronden, mbo duurt dus te lang..
de enige dingen die ik tot nu toe heb gevonden gaan over specifieke talen, en als ik er meerdere wil leren vrees ik dat ik eerst de lotto zal moeten winnen.. :'(

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

De meeste mensen die van de hts afkomen, die kunnen nog niet eens een applicatie ontwikkelen, het lijkt me daarom stug dat je met een 2 jarige opleiding dit wel zal kunnen. Ik geef je dus weinig hoop. Het enigste dat ik je kan aanraden is veeeeeeeeel lezen..

Verwijderd

Topicstarter
ik verwacht ook niet met een cursus volleerd programmeur te worden, maar je moet toch ergens beginnen..

Verwijderd

Kijk 's bij dts.nl hebben allerlei curssusen, ontwikkeltalen, methoden, etc.

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06 10:37

OZ-Gump

terug van weggeweest

Een 'ff snel' opleiding om binnen de 2 jaar een volwaardig applicatiebouwer te worden zit er niet in. Zoals Alarmnummer al aangeeft, kunnen de meesten die van de HTS komen niet eens een deuk in een pakje boter programmeren, laat staan een volledige applicatie bouwen. (overigens heb ikzelf ook de HTS gedaan, dus no flame intended ;) )
Als je serieus aan de slag wil zul je je moeten verdiepen in de verschillende boeken die beschikbaar zijn voor de kant die je in wil. Kun je aangeven wat voor iets je wil gaan doen? Adminstratief, games, web-based...? Aan de hand daarvan is het al een beetje makkelijker aansturen.

Veel tutorials opzoeken, veel lezen en vooral ook veel proberen.

[ Voor 14% gewijzigd door OZ-Gump op 15-08-2003 14:00 ]

My personal website

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Dit heeft echt niets met Programming & Webscripting van doen, zou beter op z'n plaats zijn in Stuffis Generalis of zo, echter daar je daar met 1 post nog niet in kunt op slot :) P&W is alleen bedoeld voor discussies over het programmeren zelf.

Leren programmeren doe je zoals Alarmnummer aangeeft door een hoop boeken te lezen en vaak en intensief tot 4 uur 's nachts te zitten hobbyen. :+

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.