ik heb hier een windows 2000 advanced server staan met een active directory erop
deze draait nu ongeveer 1,5 jaar zonder problemen met een 25 clients
alleen nu wil ik er nog een aantal bij hangen (14) met pc 1 had ik geen problemen, alleen met de andere krijg ik opeens problemen...
(de server zet zelf de computer op disabled als ik in de "active directory users and computers" kijk.
wat volgens mij een probleem is met de SID's
ik heb een image (windows XP) gemaakt en deze wil ik vervolgens op de andere computers gaan zetten...
voor het maken van de image heb ik sysprep gedraait
dus dat zou de SID's moeten vrijgeven
na dat ik de images op de pc's zet doe ik een install via een sysprep.inf file
de "oude" pc's draaien allemaal windows 2000 maar dat zou volgens mij geen problemen moeten geven (ik heb de nieuwste versie van sysprep gebruikt
PS..
server is een
Dell Poweredge 6400
Dual PIII Xeon 700 Mhz
1024MB geheugen
6x 36GB riad 5 +Hotspare
dus daar moeten geen problemen mee zijn
deze draait nu ongeveer 1,5 jaar zonder problemen met een 25 clients
alleen nu wil ik er nog een aantal bij hangen (14) met pc 1 had ik geen problemen, alleen met de andere krijg ik opeens problemen...
(de server zet zelf de computer op disabled als ik in de "active directory users and computers" kijk.
wat volgens mij een probleem is met de SID's
ik heb een image (windows XP) gemaakt en deze wil ik vervolgens op de andere computers gaan zetten...
voor het maken van de image heb ik sysprep gedraait
dus dat zou de SID's moeten vrijgeven
na dat ik de images op de pc's zet doe ik een install via een sysprep.inf file
de "oude" pc's draaien allemaal windows 2000 maar dat zou volgens mij geen problemen moeten geven (ik heb de nieuwste versie van sysprep gebruikt
PS..
server is een
Dell Poweredge 6400
Dual PIII Xeon 700 Mhz
1024MB geheugen
6x 36GB riad 5 +Hotspare
dus daar moeten geen problemen mee zijn
gratis af te halen SUN ultra1 compleet