Acoustic Energy Aegis Evo 3

Pagina: 1
Acties:
  • 487 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
In mijn al erg lang durende zoektocht naar nieuwe luidsprekers (ik heb een probleem met keuzes maken :X ) ben ik tegen deze luidsprekers aangelopen.
Ik heb enige reviews gelezen, en daar is men over het algemeen best lovend over deze speakers, vooral bij niet-klassieke muziek.
Echt interessante gebruikers-ervaringen heb ik weinig gevonden.

Ze klinken heel gedetailleerd, een "Engels" geluid vooral in midrange, en met name in het laag heel erg "clean", waar ik de B&W 604 en KEF Q5 een beetje rommeliger vond klinken in het laag.
Ik draai heel verschillende muziekstijlen (van jazz tot metal) en er komt een Marantz PM80-MkII aan te hangen. Met name op laag volume klinken ze nog steeds heel sprankelend.
Waar ik vooral over twijfel: ik vind het geluid, vooral omdat het zo gedetailleerd is, misschien op de langere termijn wel een beetje "vermoeiend".

Hebben jullie ervaringen/meningen :?

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Voor jou muziekstijl ( tevens de mijne ) in combinatie met Marantz zou ik eens bij Celestion gaan zien , als je dat nog niet gedaan hebt ... ik vind ze een zeer gepaste combinatie.
Als je gedacht vaststaat natuurlijk mag je deze post negeren :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:22
What Hifi reviewde ze vorige zomer, vond ze erg goed, testwinner.

These are my principles. If you don't like them, I have others.