Toon posts:

Windows 2003 Device Drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:/ Zoals vaak gebeurd ten tijde van een nieuwe windows release, zijn er haast geen drivers te krijgen voor specifieke hardware. Balen dus.
Nu is mijn vraag of iemand weet of ik 2000 of XP drivers kan gebruiken op windows 2003 server? En zo ja, welke. XP of 2000? Is namelijk niet duidelijk, gezien de GUI op XP lijkt, en het systeem op zich is gebaseerd op 2000. Zou je zeggen dat 2000 de juiste keus is, maar ik wil het zeker weten alvorens ik enige driver ga installeren.

Natuurlijk is het wel zo dat bij een niewe windows steeds meer hardware standaard ondersteund wordt, maar natuurlijk net niet datgene wat ik heb...

Ik zoek namelijk een display driver voor een ATI Radeon 9200 VIVO...iemand suggesties?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Knappe jongen als jij drivers voor een Radeon apart voor Windows 2000, en voor Windows XP kan vinden. Normaal gesproken zijn het 2000/XP drivers, geschikt voor beiden dus.
En JA, die werken ook op W2K3.

Edit: De search doet hier ook wonderen voor, er loopt een heel topic over Windows Server 2003, met allerlei tips en trucs over onder andere wat je hier vraagt. Deze bedoelde ik dus...Windows Server 2003, tips en optimalisaties.
Had je zelf ook kunnen vinden door de search te gebruiken met als string:
Windows Server 2003.
Werkt heel erg makkelijk hoor.

[ Voor 52% gewijzigd door Brede P op 15-08-2003 12:08 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Policy m.b.t. topics over Windows 2003 server
En verder het verhaal van BredeP :).

Dit topic is gesloten.