Ja ik heb de FAQ gelezen en de andere tientallen topics over ntoskrnl.exe probleem, Google geprobeerd, evenals de Microsoft site.
Het betreft hier een pc op de zaak, windows 2000 machine HP Vectra.
Werknemer heeft z'n PC afgesloten en is toen voor 3 weken op vakantie gegaan.
Komt terug van vakantie en wat blijkt:
Z'n pc stond nog aan.
Is 3 weken bezig geweest met afsluiten (process killing)
Pc wordt opnieuw opgestart en de welbekende melding van kan ntoskernl.exe niet vinden of is beschadigd.
edit boot.ini werkt niet
RConsole werkt ook niet
partitie is verdeeld over de c: en a: schijf
als ik wil lezen van diskette dan zie ik daar een gedeelte van de c: schijf.
als enige oplossing heb ik nu om de HD in een andere PC te hangen en daar bedrijfswaardevolle documenten af te trekken.
Probleem is echter dat er heel veel bedrijfsspecifieke software op staat wat een dag duurt om alles weer aan de praat te krijgen.
Heeft iemand enig idee wat hier nog meer aan te doen alvoren over te gaan om de hd data over te zetten en dan een clean install te doen?
Het betreft hier een pc op de zaak, windows 2000 machine HP Vectra.
Werknemer heeft z'n PC afgesloten en is toen voor 3 weken op vakantie gegaan.
Komt terug van vakantie en wat blijkt:
Z'n pc stond nog aan.
Is 3 weken bezig geweest met afsluiten (process killing)
Pc wordt opnieuw opgestart en de welbekende melding van kan ntoskernl.exe niet vinden of is beschadigd.
edit boot.ini werkt niet
RConsole werkt ook niet
partitie is verdeeld over de c: en a: schijf
als ik wil lezen van diskette dan zie ik daar een gedeelte van de c: schijf.
als enige oplossing heb ik nu om de HD in een andere PC te hangen en daar bedrijfswaardevolle documenten af te trekken.
Probleem is echter dat er heel veel bedrijfsspecifieke software op staat wat een dag duurt om alles weer aan de praat te krijgen.
Heeft iemand enig idee wat hier nog meer aan te doen alvoren over te gaan om de hd data over te zetten en dan een clean install te doen?