Vodafone netwerk bezet?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-11 14:37
Hee daar,

Iemand nog meer last van dat het vodafone netwerk vanaf gisteren avond bezet is? Ik kan wel gebeld worden maar bellen dus niet.

- Heb mijn gsm al meerdere malen uitgezet (en weer aan uiteraard ;)
- Heb een 180 abbo
- Woon in amstelveen

[ Voor 6% gewijzigd door vacuumcleaner op 15-08-2003 11:57 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
Contact opgenomen met Vodafone? Iemand anders in je directe omgeving die Vodafone gebruikt gevraagd?

Dit lijkt me namelijk heel sterk een probleem wat specifiek bij jou ligt. Bel de Vodafone Helpdesk eens :)

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11 15:41
Bel met 0800 0560, deze hebben een overzicht op welke sites (zendmasten e.d.) storingen zitten en kunnen dit zo voor je achterhalen. daarnaast kan het ook in jouw toestel zelf zitten, toevallig iemand waarbij je de simkaart even in jouw toestel kan zetten, of jij jouw simkaart in zijn toestel?

Verwijderd

schijnen inderdaad rond amsterdam grote problemen te zijn met het netwerk. Mijn pa kan zelf niet bellen, maar wel gebeld worden.

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-11 14:37
Heb net contact opgenomen en er is idd een grote storing, weten natuurlijk niet hoelang het gaat duren

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 11:41
je kunt wel bellen binnen het vodafone netwerk, verder niet echt nee.
Pagina: 1