Toon posts:

readeon 9700pro last van fps drops in cs

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Oke het probleem:

Ik eb een 9700 pro met de cat 3.6 driver en ati control panel. Als ik connect naar een sever of lan game heb ik in t begin gewoon 100 fps, no problems. Dan kom ik wat tegenstanders tegen en dan dropped mn fps soms wel tot 40. Ik zou bij god niet weten waar dit aan ligt.

De volgende dingen heb ik al geprobeerd:

- fast write aan/uit
- ati_npatch 0/1
- cat 3.4 3.6 drivers + ati control panel

- draait op opengl
- verticale synchronisatie staat uit
- heb fps_max 100
- net clean install en totale nieuwe windows install gedaan
- speel op 640 x480

sys specs:

- xp 2100+
- 512 mb ram pc2700
- epox 8rda
- readeon 9700 pro
- liyama visionmaster pro 400 ofzo (100 hz op 1152 x864, dus dat zit wel goed)

pc is niet overclocked nu op welk front dan ook, dus een instabiliteits probleem kan t ook niet zijn

Ik heb de search al gebruikt, en wel soortgelijke problemen gevonden en ook wel oplossingen maar die werkten in mijn geval niet. (dus plz gooi dit topic niet dicht voordat ik mn antwoord heb)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 11:27 ]

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Verwijderd schreef op 15 augustus 2003 @ 11:17:
Oke het probleem.

Ik eb een 9700 pro met de cat 3.6 driver en ati control panel. Als ik connect naar een sever of lan game heb ik in t begin gewoon 100 fps, no problems. Dan kom ik wat tegenstanders tegen en dan dropped mn fps soms wel tot 40. Ik zou bij god niet weten waar dit aan ligt.
De volgende dingen heb ik al geprobeerd:

- fast write aan/uit
- ati_npatch 0/1
- cat 3.4 3.6 drivers + ati control panel

- draait op opengl
- verticale synchronisatie staat uit

Ik heb de search al gebruikt, en wel soortgelijke problemen gevonden en ook wel oplossingen maar die werkten in mijn geval niet. (dus plz gooi dit topic niet dicht voordat ik mn antwoord heb)
standaard stond hier cs op 72 geblockt en houd hem ook constant op 72 af en toe 71 @ 1600x1200

welke resolutie speel je etc ? wel clean install gedaan ? kaart met dat systeem in je link moet makkelijk die fps hoog kunnen houden in dat spel..

[ Voor 11% gewijzigd door _MaLa_ op 15-08-2003 11:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
_MaLa_ schreef op 15 augustus 2003 @ 11:19:
[...]

standaard stond hier cs op 72 geblockt en houd hem ook constant op 72 af en toe 71 @ 1600x1200

welke resolutie speel je etc ? wel clean install gedaan ? kaart met dat systeem in je link moet makkelijk die fps hoog kunnen houden in dat spel..
heb t ff in first post er allemaal bij gezet...

Verwijderd

Heb je ook geen AA of aniso aanstaan of zo?.
En je draait ook geen proggies op de achtergrond ? (mbm coolmon oid)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 11:32:
Heb je ook geen AA of aniso aanstaan of zo?.
En je draait ook geen proggies op de achtergrond ? (mbm coolmon oid)
aa en af staan op staandaard en nee ik draai nog geen proggies op de achtergrond.

Verwijderd

Heb je al geprobeert om op 1024x786 te spelen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 augustus 2003 @ 11:38:
Heb je al geprobeert om op 1024x786 te spelen?
wrom zou ik op zon hoge resolutie spelen? raak je 3 keer niks.

Ik speel altijd al op 640 en voormn format had ik nergens last van maar nu opeens wel en ik weet echt niet waar t aan licht.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 11:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb net een 3dmark o1 test gedaan en haalde maar een score van 10xxx

is hier misschien iets vreemds aan te zien?

http://service.futuremark.com/compare?2k1=6882716

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 12:08 ]

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 12:06:
heb net een 3dmark o1 test gedaan en haalde maar een score van 10xxx

is hier misschien iets vreemds aan te zien?

http://service.futuremark.com/compare?2k1=6882716
test eens 2003 die is gebaseerd op directx 9 kaarten dan kun je kijken of de score normaal is zo rond de 4000 is normaal voor een 9700 non pro met jouw systeem

Verwijderd

Topicstarter
_MaLa_ schreef op 15 August 2003 @ 12:13:
[...]

test eens 2003 die is gebaseerd op directx 9 kaarten dan kun je kijken of de score normaal is zo rond de 4000 is normaal voor een 9700 non pro met jouw systeem
ik heb een 9700 pro

Verwijderd

van welk merk? Gigabyte/ati/saphire/club3d??

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 13:04:
van welk merk? Gigabyte/ati/saphire/club3d??
connect 3d, maarjah maakt dat wat uit?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 13:08 ]

Verwijderd

misschien koeling probleem en kun je de vraag daar bij de fabrikant neer leggen

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-08 12:51

CaDje

Framedrops for life

cs is gewoon een raar spel. Ik heb ook last van fps drops, en heb ook een radeon 9700, maar toen ik nog m'n GeForce 3 had, had ik nergens last van.

Mja, ik ben toch overgestapt naar Ravenshield :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 13:10:
misschien koeling probleem en kun je de vraag daar bij de fabrikant neer leggen
nee daar licht t echt niet aan.

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:27

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

welke maps zijn het die je veel speelt. Vooral in custom maps heb je daar last van, omdat die gewoon slecht in mekaar zitten.

Welk?

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-07 14:28

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

En custom models helpen de fps ook ferm naar beneden, ik haal soms ook maar 40 fps met dit systeem, juist door de custom models

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26
Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 11:44:
[...]

wrom zou ik op zon hoge resolutie spelen? raak je 3 keer niks.

Ik speel altijd al op 640 en voormn format had ik nergens last van maar nu opeens wel en ik weet echt niet waar t aan licht.
Uhm, ik wil niet veel zeggen, maar de poppetjes blijven naar verhouding even groot, dus het is niet zo dat je met een lagere resolutie de poppetjes groter zijn, alleen het beeld is groter (maar naar mijn mening wel lelijker). Dat je dan op 1024*768 niks raakt is meer een kwestie van te ver af zitten of je hebt een B) nodig :P

Verwijderd

Topicstarter
Boely schreef op 15 August 2003 @ 13:13:
welke maps zijn het die je veel speelt. Vooral in custom maps heb je daar last van, omdat die gewoon slecht in mekaar zitten.
heb het zelfs op maps als aztec en d2, en verder de gewone models.

@ jorick

en om nog even terug te komen over die resolutie. Ik vind 640 x 480 gewoon t fijnst spelen (en velen met mij) en daar laat ik t bij!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2003 16:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu ook de standaard drivers geprobeerd en ook dat verhelpt mn probleem niet...

Verwijderd

mhhh ligt volgens mij aan je VSYNCH
ik heb een Tbird 1,33 + 512 ram + gf4 ti 4200 128mb
en als ik VSYNCH uitzet krijg ik ook rare dingen.
met VSYNCH heb ik meestal 60 fps (winXP :@) of met new detonator heb ik
75fps (winXP :@:@)

probeer is in OpenGL (ik speel @ 800x600) met VSYNCH default on
zou veel beter moeten zijn

(ja ik weet het dan heb je geen 100fps maar het speelt veel soepeler)

gl (Y)

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Jorick schreef op 15 August 2003 @ 14:19:
[...]

Uhm, ik wil niet veel zeggen, maar de poppetjes blijven naar verhouding even groot, dus het is niet zo dat je met een lagere resolutie de poppetjes groter zijn, alleen het beeld is groter (maar naar mijn mening wel lelijker). Dat je dan op 1024*768 niks raakt is meer een kwestie van te ver af zitten of je hebt een B) nodig :P
Als je enige ervaring hebt met het spel is het zo dat als je met 640x480 de hoofdjes idd groter zijn.

Je schiet makkelijker headshots omdat je crosshair groter is.
Etc etc etc etc.

De engine van Half-Life is heel erg resolutie gerelateerd, zo speelt het op 640x480 heel anders (sens enzo) dan op 1024.
Gebruik gewoon de res waarmee je altijd speelt.
Gewoon 640x480 dus.

Probeer eens andere drivers ofzo?
Hier geen last van lage fps met Omega 3.6 altijd 100 :)

Als dat niet werkt zet de vsync eens uit. Half-Life flipt soms met vsync aan. Is wel iets wennen aan de strepen door je beeld soms, maarja dat went wel :)

Verwijderd

ik weet niet of dit helpt maar ik speel altijd met fps_max 20 :+ vind ik veel fijner spelen... zo haal ik ook hogere scores... mischien dat dat bij jou ook t geval is... je kan t iig eens proberen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Black_Adder schreef op 16 August 2003 @ 02:10:
[...]

Als je enige ervaring hebt met het spel is het zo dat als je met 640x480 de hoofdjes idd groter zijn.

Je schiet makkelijker headshots omdat je crosshair groter is.
Etc etc etc etc.

De engine van Half-Life is heel erg resolutie gerelateerd, zo speelt het op 640x480 heel anders (sens enzo) dan op 1024.
Gebruik gewoon de res waarmee je altijd speelt.
Gewoon 640x480 dus.

Probeer eens andere drivers ofzo?
Hier geen last van lage fps met Omega 3.6 altijd 100 :)

Als dat niet werkt zet de vsync eens uit. Half-Life flipt soms met vsync aan. Is wel iets wennen aan de strepen door je beeld soms, maarja dat went wel :)
vsync staat al uit. Maar ik zal vandaag de omega drivers eens proberen.
Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 02:22:
ik weet niet of dit helpt maar ik speel altijd met fps_max 20 :+ vind ik veel fijner spelen... zo haal ik ook hogere scores... mischien dat dat bij jou ook t geval is... je kan t iig eens proberen ;)
Ehm dit betekent, als je een lagere fps hebt, dat je alles later ziet. Dit kan dus nooit betekenen dat het beter zal spelen. Maar ieder zn eigen instellingen. Alleen ik wil het gewoon zo hebben als ik eerst had: 100 fps standaard

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2003 06:31 ]

Verwijderd

idd gewoon omegadrivers erop gooien. het fixxed sowieso heel veel andere problemen die nog wel in de normale catalyst 3.6 zitten.

trouwens, heb je al es een standaard config gebruikt? als je clean install doet en je gooit cs erop met normale catalyst drivers, dan begint ie in SOFTWARE mode!! ja het klinkt dom, maar het is echt zo. dus check het ff

Verwijderd

helaas helaas ........

ik heb precies hetzelfde.....

nieuwe pc met een radeon 9800 pro.....en ook last van drops terwijl ik die niet had met een GF3 Ti200 :? raaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

met std models scheelt al een stuk voor de rest is het een bekend probleem schijnbaar

omega drivers hielpen bij mij niet toen ging ik naar 10 fps

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 14:15
CS heeft altijd al voor problemen gezorgd. Ik haal met een fx5200 (en die is een heeeel stuk tragen dan een 9700 pro) altijd 100 fps met 1024x786 dus het zijn toch de drivers...

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Ik had het ook in CS. Ik heb Trueform van application preference naar disabled gezet toen was het over, had ik gewoon weer 100 fps. Ook gaf CS problemen als ik de icon van ati in mn task bar had, dat icon moest ook weg.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

CS is gewoon raar! Waarschijnlijk gaf Trueform problemen omdat de models van cs nogal...umm...oud en eenvoudig zijn.

Zo langzamer hand begint het spelt wat oud enzo aan te voelen....want tja...die textures zijn lelijk, the models erg....erg eenvoudig..het geluid van de wapens is niet echt zoals ze horen......

Het wordt zijn voor CS 2 !

There is no place like ::1

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Vaag ik heb hier helemaal geen problemen met cs? Draait gewoon constant @ 100fps.

Misschien even een clean install doen en dan ook cs erop nieuw op?

Heb trouwens de nieuwste omega drivers.

xp2000, 512mbddr, audigy.

Verder maakt het voor de fps geen moer uit of ik nu fsaa , trueform etc aan of uit. Trueform wel uit anders lijkt de colt weer zo bol of de ups :)

Ook geen fast writes aan en gewoon normale aperature size (128).

Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 augustus 2003 @ 07:23:
idd gewoon omegadrivers erop gooien. het fixxed sowieso heel veel andere problemen die nog wel in de normale catalyst 3.6 zitten.

trouwens, heb je al es een standaard config gebruikt? als je clean install doet en je gooit cs erop met normale catalyst drivers, dan begint ie in SOFTWARE mode!! ja het klinkt dom, maar het is echt zo. dus check het ff
jah heb ehm wel op opengl

Verwijderd

gooi al je configs (*.cfg) es weg (ook die in half life map)
start cs opnieuw op en probeer het nog es.

werken de omegadrivers trouwens?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 augustus 2003 @ 17:45:
gooi al je configs (*.cfg) es weg (ook die in half life map)
start cs opnieuw op en probeer het nog es.

werken de omegadrivers trouwens?
jah werken wel, maar nog steeds fps drops :(

heb nu ook mn chipset drivers maar es geinstalleerd en dat resulteerde in een max fps van 34 :r

/offtopic

iemand interesse in een 9700 pro, 2mnd oud merk: connect 3d. Ook teruil tegen gef 4 ti 4800 vivo

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2003 18:04 ]

Verwijderd

Readeon? ken ik niet, ik heb een g-fors :+

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 18:08:
Readeon? ken ik niet, ik heb een g-fors :+
lekkere zinvolle post 8)7 :r

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 18:10:
[...]

Indd, was beetje offtopic, moet als Belg altijd met jullie geschreven Nederlands lachen.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 18:10:
[...]

Waarom doe je hem weg

Al eens windows reinstall geprobeerd,

Moet gewoon aan zo iets liggen, kan niet aan die kaart liggen iig :)

Tweakers Discord

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 14:15
Verwijderd schreef op 16 August 2003 @ 18:00:
[...]

jah werken wel, maar nog steeds fps drops :(

heb nu ook mn chipset drivers maar es geinstalleerd en dat resulteerde in een max fps van 34 :r

/offtopic

iemand interesse in een 9700 pro, 2mnd oud merk: connect 3d. Ook teruil tegen gef 4 ti 4800 vivo
:9

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
erkent probleem bij ati.

ati doet er wat aan maar het is niet zeker of het probleem bij ati ligt of bij valve.

voor betere support kan je beter kijken op het forum van rage3d

http://www.rage3d.com/boa...b630a7d&threadid=33691668

daar posten ook makers van de drivers en die volgen het ook.

Wat heb ik gedaan om de FPS problemen op te lossen

Heb me via chipset omgeruild voor een nforce2 ultra 400
en de agp voltage op 1.6 gezet

dit verhielp de fps problemen in CS ( niet in DoD )

Verwijderd

probeer es je eax en audio instellingen aan te klikken ,voor mijn bro hielp het als hij ging spelen zakte de hele zooi omlaag totdat ik zijn audio ff resette
veel suc6

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08 04:53

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik vind persoonlijk die Omega Drivers $^&$! maar ok.
Staat trueform uit? neem aan van wel...
set ati_npatch 0 en ati_subdiv 0

Heb je geen IRQ sharing met je AGP kaart?

ps: waarom een 9700 als je toch op 640 speelt :?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
100 fps is geen probleem, ik draai met 6x fsaa en 8x aniso. filter, gewoon 100 fps op 640x480 op een radeon 9500.

Verwijderd

Topicstarter
n00bs schreef op 17 August 2003 @ 14:35:
Ik vind persoonlijk die Omega Drivers $^&$! maar ok.
Staat trueform uit? neem aan van wel...
set ati_npatch 0 en ati_subdiv 0

Heb je geen IRQ sharing met je AGP kaart?

ps: waarom een 9700 als je toch op 640 speelt :?
jah, een ti 4x00 zou ook al ruim voldoende zijn, maar goed heb nu eenmaal deze kaart bij mn nieuwe pc gekocht.......

Verwijderd

Topicstarter
ik wil jullie nog ff meedelen dat t me gelukt is. Na nog een format en clean install werkt alles weer perfect, met de standaard meegeleverde drivers van Ati.

Verwijderd

mmmm, raar probleem, ik heb het namelijk zelf ook ontdekt bij mij, ik speel niet vaak cs maar die drops vielen me op ja, cata 3.6 ook, en ik ben er 100% zeker van dat dit niet door mn hw/software komt maar dat er weer ergens een bug in de cata zit

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 19:44:
mmmm, raar probleem, ik heb het namelijk zelf ook ontdekt bij mij, ik speel niet vaak cs maar die drops vielen me op ja, cata 3.6 ook, en ik ben er 100% zeker van dat dit niet door mn hw/software komt maar dat er weer ergens een bug in de cata zit
zit er ook in, kan niet anders.

• FlitzZ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-02 20:41
Hier zijn al eens meerdere topics over geweest, alleen ging het daar om andere spellen, met name BF.
Wat ik daar ook al poste, en denk dat het bij jou hetzelfde is als bij mij was, zijn de NForce2 drivers.

Welke versie gebruik je nu ?

meuktracker: nVidia nForce 2.45 WHQL <- Dit is de nieuwste
meuktracker: nVidia nForce2 2.78 <- Dit is degene die voor mij de oplossing bood.

Framedrops worden volgens mij nagenoeg nooit door Hardware veroorzaakt, meestal in 'foute' driver combi's.

Hoop dat dit ook voor jou de oplossing bied,

GL ! :)

AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T

Verwijderd

Topicstarter
FlitzZ schreef op 18 August 2003 @ 08:42:
Hier zijn al eens meerdere topics over geweest, alleen ging het daar om andere spellen, met name BF.
Wat ik daar ook al poste, en denk dat het bij jou hetzelfde is als bij mij was, zijn de NForce2 drivers.

Welke versie gebruik je nu ?

meuktracker: nVidia nForce 2.45 WHQL <- Dit is de nieuwste
meuktracker: nVidia nForce2 2.78 <- Dit is degene die voor mij de oplossing bood.

Framedrops worden volgens mij nagenoeg nooit door Hardware veroorzaakt, meestal in 'foute' driver combi's.

Hoop dat dit ook voor jou de oplossing bied,

GL ! :)
Is me al gelukt, alleen niet via de nforce drivers, maar via een format en dan de standaard meegeleverde drivers van ati.
Heb dus nu geen chipset drivers geinstalled...

• FlitzZ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-02 20:41
Geen chipset drivers ?
Lijkt me ook niet echt bevordelijk voor de prestaties van je systeem of wel ?
Kan alleen maar zeggen dat in de eerste versies van de nforce2 drivers er een probleem was met de sound drivers en ata/IDE drivers, en dit is sinds de 2_78 opgelost.
Je kan het een poging geven :)

AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08 04:53

n00bs

Het is weer Zomer!

Maak een ghost image, en install die chipset drivers (heb je echt nodig), en gebruik de laatste ATI drivers, en gebruik die settings die hier allemaal gemeld zijn... dan lijkt mij dat je framerate wel 200% meer zal worden dan nu

Verwijderd

Topicstarter
n00bs schreef op 18 augustus 2003 @ 11:31:
Maak een ghost image, en install die chipset drivers (heb je echt nodig), en gebruik de laatste ATI drivers, en gebruik die settings die hier allemaal gemeld zijn... dan lijkt mij dat je framerate wel 200% meer zal worden dan nu
ik zal t es proberen

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 14:01
Verwijderd schreef op 17 August 2003 @ 15:45:
[...]

jah, een ti 4x00 zou ook al ruim voldoende zijn, maar goed heb nu eenmaal deze kaart bij mn nieuwe pc gekocht.......
Sterker nog, een simpele geforce 2 met 64MB zou MEER dan voldoende zijn voor elk spel als je toch maar 640 speelt.

Maarja... ieder het zijne natuurlijk.
(speel btw CS altijd op 1600x1200 met een ti4200)

Verwijderd

Topicstarter
KBDE schreef op 18 August 2003 @ 17:49:
[...]

Sterker nog, een simpele geforce 2 met 64MB zou MEER dan voldoende zijn voor elk spel als je toch maar 640 speelt.

Maarja... ieder het zijne natuurlijk.
(speel btw CS altijd op 1600x1200 met een ti4200)
ik speel heus ook nog wel es wat anders dan cs.....

Verwijderd

Ik heb zoiets overigens ook wel eens gehad in UT2003 met mijn Radeon 8500, alleen die drops waren minder erg. In mijn geval was het simpel een kwestie van drivers overnieuw installeren.

Onverklaarbare haperingen of framedrops komen vrijwel altijd doordat ergens naar gezocht wordt maar wat niet gevonden wordt, bijv. aanspreken netwerk, CD-ROM, etc.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 22:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke ik heb ff een test uitgevoer.

standaard meegelverde drivers
- weinig last van fps drops..heel zelden
- 3dmark 01 score van 11k

standaard meegelverde drivers + ati control panle
- weinig last van fps drops..heel zelden
- 3dmark 01 score van 13k

catalyst 3.6 + ati control panel + dx 9.0b
- veelal last van fps drops
- 3dmark 01 score van 10.9k

Echt wel vaag dat de nieuwste drivers zo slecht lopen...
Pagina: 1