Toon posts:

TV-out terugzetten naar monitor zonder dual monitor support.

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
gegroet allen,

ik zit met een probleem...
als ik mijn videocard instel op de tv (zodat dus het beeld naar de tv toegestuurd wordt) dan gaat mijn monitor automatisch uit.
dit is op zich niet echt een probleem, maar als ik de videokaart weer op de monitor wil instellen, dan is dat een heel gedoe.

nou wil ik vragen of jullie geen programmaatje kennen waarmee je met een sneltoets/ paar kliks tussen monitor/tv kan wisselen.

bij voorbaat dank.

• Quitter3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 16:30
Wat voor videokaart?

Meestal is deze optie al standaard aanwezig. Bovendien kun je meestal ook Clonen, zodat het beeld zowel op monitor als op TV te zien is.

Misschien ook de faq eens lezen? Of search proberen?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:40

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

komt bij dat niet elke videokaart met tv-out ook in staat is om twee schermen tegelijk aan te sturen...

Verwijderd

Welke videokaart?
Ik gebruik zelf tvcc2000, te vinden op www.tvtool.de geloof ik, en ben er tevreden over.
Werkt alleen niet met alle video kaarten.

Verwijderd

Waarschijnlijk gewoon de TV-out kabel eruit trekken :+

Verwijderd

Topicstarter
found it.
't is een geforce 2 ti.

je kunt bij nviuw sneltoetsen inschakelen om van beeldscherm te wisselen :)

bedankt!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Opgelost is mooi idd, maar dit had je met een beetje zelfwerkzaamheid zelf kunnen uitvinden:

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Heb je een vraag of probleem met betrekking tot tv-out, kijk dan in de grote tv-out FAQ, die is vrij compleet en zal meeste vragen kunnen beantwoorden, of je zo op weg helpen dat je zelf verder kunt.

[...]

Kijk dan met de search of er iets over je probleem/vraag bekend is.

Een paar woorden invullen is genoeg. Het is natuurlijk de kunst de juiste keywords te gebruiken, dus denk daar even goed over na. Je kunt ook woorden gebruiken die hetzelfde betekenen (scherm, monitor, beeldbuis bijvoorbeeld).

[...]

Nog niets gevonden? Dat kan, dan is het pas tijd om een topic te gaan starten. Maar let op het volgende :

Dan de inhoud van het topic. De praktijk wijst uit dat vage topics veel minder vaak opgelost worden dan topics waar het meteen duidelijk is wat er aan de hand is. Zorg dat je eerst zelf het nodige hebt uitgezocht of uitgeprobeerd, en vermeldt dit alles in het topic, zodat anderen dit niet meer hoeven te vragen ! Laat dat ook zien als je een topic start. "Dit en dat heb ik met zoeken gevonden, dit en dat heb ik uitgeprobeerd."

Een overzichtje van relevante hardware, het besturingssysteem en geinstalleerde drivers is in de meeste gevallen ook wel handig. Je helpt de mensen die antwoord op je vraag hebben beter op weg en uiteindelijk heb je sneller antwoord op je vraag en dat is wat je wilt hebben toch?
/faq/zoeckt/veel te weinig specs - dicht

Yay m'n eerste VB slotje ;)

[ Voor 4% gewijzigd door dion_b op 15-08-2003 15:45 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.