Toon posts:

got gaat te ver

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik vind got en al die arrogante members echt te ver gaan soms
alsk een topic start meteen commentaar!!
jezus wtf is de probleem ik vraag gwn iets zonder gelul en dan krijgk meteen
" heb je google al is geprobeerd?"
" voordat je een topic begint probeer het eerst zelf te vinden "
" bekijk eens een keer de FAQ 'hoe start ik een topic' "
jezus ik start tog niet voor niets een topic!! ik wil gewoon iets weten, daarom hebk me geregisteerd bij got! omdat het super fijn is.
maar dan krijg je van die arrogante mensen die geen antwoord geven maar alleen commentaar kunnen leveren op de manier hoe ik een topic open.

wat is het probleem? waarom moet het allemaal zo precies??
wat is fout aan deze topic:
*.psr ?? ???

mzzl

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Wat niet ;).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het is natuurlijk niet de bedoeling om er hier uitgebreid op in te gaan (daar is e-mail voor, of LA als je het beleid als geheel niet goed vind en de vele vele argumenten in eerdere discussies in LA niet genoeg vind) maar ik reageer toch even:

Linken naar de algemene FAQ of het SA policy lijkt me niet nodig omdat je die blijkbaar al kent, maar toch staat daar uitgelegd wat er mis mee is ;)

Een duidelijkere topictitel is 1 (en die ?? is overbodig schreeuwerig), maar dat is niet zo'n grote ramp. De reden dat het op slot ging was dat vragen, die in de FAQ staan uitgelegd niet op GoT thuishoren: als we elke vraag steeds opnieuw zouden moeten beantwoorden zouden we bezig blijven ;)

In dit geval over .psr:
er staat al veel op http://filext.com - namelijk Powersoft en Project (waar Powersoft dus logischer is in jouw geval)
Verder staat in de FAQ al uitgelegd dat je kan [google=psr file format], wat ook nog bijvoorbeeld Sybase oplevert.

Maar Powersoft is hoogstwaarschijnlijk wat je wilt hebben. Als je nu een programma zoekt om het te bekijken, doe je dus [google=PSR Viewer]
en dan krijg je o.a. Free PSR Viewer

Aangezien jij dit alles net zo goed kunt als wij, gaan we er van uit dat je dit alles zelf doet (het heeft mij 5 minuten van mijn tijd gekost, op zich geen ramp maar er zijn nog duizenden menden met vragen die zijn op te lossen met de FAQ en dat wordt wat te gortig ;) )

Dus vragen wij dat mensen eerst het zelf proberen. Als jij dat gedaan had: geef dat ook aan (als in: de tips in de FAQ helpen niet, omdat...) maar aangezien dat hier echt niet het geval was, kon het wel dicht, en
maar dan krijg je van die arrogante mensen die geen antwoord geven maar alleen commentaar kunnen leveren op de manier hoe ik een topic open.
slaat dus helemaal nergens op want je hebt je antwoord zelfs al gekregen.
daarom hebk me geregisteerd bij got! omdat het super fijn is.
Dank je :*

En dat is nu juist de reden voor wat eisen aan een topicstart: als iedereen alles mag vragen zonder eerst het aantoonbaar zelf te proberen (dus bijv. in een paar zinnen vertellen wat niet hielp), zou er niemand zin hebben om te antwoorden en zou GoT helemaal niet meer superfijn zijn ;)

Als je wilt reageren op dit verhaaltje: graag per e-mail en niet in Software Algemeen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.