Hotmail inbox leegt automatisch

Pagina: 1
Acties:

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Ik gebruik mijn hotmail account niet zo heel vaak, maar laatst viel het me ineens op dat mijn inbox af en toe mailtjes bevat die de volgende dag dan ineens weg zijn.

Ik weet dat hotmail je hele boel leeggooit als je over je limiet komt, maar ik gebruik pas 14% van mijn beschikbare ruimte!

Ligt dit aan een instelling of is mijn account gewoon niet in orde??

Mijn rig

Verwijderd

geen idee, ik heb bij Hackerstyle, en die word geleegd nadat je 3 keer je wachtwoord verkeerd hebt ingevoerd. ook leuk om iemand te naaien

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Iemand anders heeft je wachtwoord.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik zou zeggen verander je inlog paswoord eens.
Ten tweede bij aantal email clients zoals outlook(ex) kunnen mails verwijderen als ze op je comp. zijn gedownload.
Als je over de limiet gaat wordt altijd een mailtje door hotmail versturen met dat je over de limiet gaat.
ps. 'k neem aan dat je weet dat mailtjes in (web) hotmail verspreid kunnen staan over verschillende pagina's

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
ja, mij inbox bevat helemaal geen mailtje namelijk, dus meerdere pagina's kunnen het niet zijn :)

Ik gebruik idd outlook ook wel eens om mn hotmail te bekijken, maar deze worden niet gedownload naar mijn computer dus volgens mij kan dat het niet zijn.

Mijn rig

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

MarkyB schreef op 15 augustus 2003 @ 10:01:
Iemand anders heeft je wachtwoord.
Is er een mogelijkheid dat iemand anders je account details heeft?

Verander je geheime vraag en verander je password. Bedenk echt iets wat anderen niet kunnen weten. Dus niet zoiets stompzinnigs als je geboortedatum of de naam van je huisdier... Dat is echt de grootste onzin die je daarvoor kunt gebruiken.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ch!pY-J schreef op 16 August 2003 @ 11:07:
[...]
Verander je geheime vraag en verander je password. Bedenk echt iets wat anderen niet kunnen weten. Dus niet zoiets stompzinnigs als je geboortedatum of de naam van je huisdier... Dat is echt de grootste onzin die je daarvoor kunt gebruiken.
Je moet gewoon sowieso een totaal debiel antwoordt op je 'geheime' vraag geven. Bijv. waar ben je geboren? Antw.: Die Hard. :P

Maar is het idd zo dat Hotmail je inbox leegt na 3x fout invoeren van je password? Ik ben m'n password wel eens een tijdje kwijt geweest na een crash van m'n PC, maar m'n inbox was daarna volgens mij niet leeg.

[ Voor 20% gewijzigd door CorteX op 16-08-2003 11:45 ]

Pagina: 1