Muis valt weg op Docking station

Pagina: 1
Acties:
  • 465 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11085

Topicstarter
Ik heb sinds enige dagen een Dell Latitude laptop met optische muis. Dit werkt prima, geen problemen. Maar zo gauw ik de laptop op m'n dockingstation plaats valt af en toe de muis uit. Dan moet ik de stekker (USB) uit het docking station trekken en terugplaatsen voordat 't weer werkt. Ik zie hier geen regelmaat in trouwens. 't rare is dat het toetsenbord (ook usb) gewoon blijft werken! Anders zou ik denken dat de usbaansluiting brak is van 't docking station. Dit werkt dus rete irritant... :/

Enkele gegevens:
Laptop: dell Latitude d600
Dockingstation : Dell
Optische muis
Win XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-06 15:21

HellBeast

Oh My GoT!

Docking stations zijn echt MEGA snel kapot. Wij hebben er hier een flink aantal besteld (op de zaak) van IBM en meer dan de helft (!) is retour gegaan omdat ze kapot bleken te zijn, een aantal anderen na een paar dagen gebruik al.
Bj twijfel gewoon je product terugbrengen. Je hebt toch garantie?

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11085

Topicstarter
zeker, maar wat kan er nu kapot gaan aan usb-doorgeefluik, wat dat dockingstation eigenlijk is, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-06 15:21

HellBeast

Oh My GoT!

Wij kregen de meeste problemen met muizen die het niet deden, toetsenborden die niet reageerden, palletjes en aansluitingen die afbraken of dat de laptops gewoon helemaal niet aan wilden gaan in de docking stations.

Beauty is in the eye of the beerholder