patience altijd uit te spelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:17
simpel vraagje: is patience (de orginele van windows) altijd uit te spelen, of is het geluk als dat lukt.
Ik speel het dus regelmatig, maar kan hem maar zelden uitspelen terwijl ik zeker weet dat ik geen kaart vergeet.
Dienen de kleuren van de kaarten trouwens ook ergens voor (moeilijkheidgraad?) of is dit enkel voor de show.

p.s.

Ik heb gezocht in de search en zag zeer veel onderwerpen over patience, maar geen een hierover.

• _Arno_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 15:42
jenk schreef op 15 August 2003 @ 08:37:
simpel vraagje: is patience (de orginele van windows) altijd uit te spelen, of is het geluk als dat lukt.
Ik speel het dus regelmatig, maar kan hem maar zelden uitspelen terwijl ik zeker weet dat ik geen kaart vergeet.
Dienen de kleuren van de kaarten trouwens ook ergens voor (moeilijkheidgraad?) of is dit enkel voor de show.

p.s.

Ik heb gezocht in de search en zag zeer veel onderwerpen over patience, maar geen een hierover.
Zelden uit te spelen :? Ik speel hem meestal wel uit :D niet altijd, soms liggen de kaarten zo beroerd dat et simpel weg niet lukt :(

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 17:28

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Daar kan ik niet in. :(
Je zou hier ff een stukje moeten quoten ofzo.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• killer1979
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Ik ervaar dat bijna 1 op de 3 spelen is uit te spelen... Mits je maar goed oplet en de goede strategie volgt. Altijd eerst de kaarten openen die op zo'n stapeltje liggen... Da's heel belangrijk!

System Specs

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 12:42

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

cybersteef schreef op 15 augustus 2003 @ 08:47:
[...]

Daar kan ik niet in. :(
Je zou hier ff een stukje moeten quoten ofzo.
quotes:

1
nope...niet mogelijk

soms liggen er nog azen in zo''n stapeltje onderop, met een 2 erboven op bv. No way dat je die kan oplossen als je die 2 niet kwijt kan, op die aas of onder een rode 3...

2
je hebt 7 kaarten ''open'' liggen. Stel je 3 kaarten voor, dat zijn 4''en en de andere 3 kaarten zijn 6''en. Dan heb je nog de pot en daar pak je steeds 3 kaarten vanaf. In de pot liggen er 24 kaarten dus 8 keer ''pakken'' als die 8 kaarten 4 boeren en 4 vrouwen zijn kun je geen kant op .

Is ie nog te volgen?

Make music, not war

• _Arno_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 15:42
musiman2 schreef op 15 augustus 2003 @ 08:52:
[...]

quotes:

1
nope...niet mogelijk

soms liggen er nog azen in zo''n stapeltje onderop, met een 2 erboven op bv. No way dat je die kan oplossen als je die 2 niet kwijt kan, op die aas of onder een rode 3...

2
je hebt 7 kaarten ''open'' liggen. Stel je 3 kaarten voor, dat zijn 4''en en de andere 3 kaarten zijn 6''en. Dan heb je nog de pot en daar pak je steeds 3 kaarten vanaf. In de pot liggen er 24 kaarten dus 8 keer ''pakken'' als die 8 kaarten 4 boeren en 4 vrouwen zijn kun je geen kant op .

Is ie nog te volgen?
Lijkt me duidelijk :D Bedankt!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Inderdaad, en niet echt iets voor Windows Operated Systems ;).

[ Voor 26% gewijzigd door Compubiter op 15-08-2003 09:38 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.