Ik gebruik intercent 2k2 beta op een win2000 machine. Prima kostenteller, totdat ik er achter kwam dat de zaak gewoon te omzeilen is door via het icon in de systemtray (ik bedoel dus rechtsonder in de taakbalk naast de klok) de zaak gewoon af te sluiten! Het maakt niet uit of de administrator dat doet, een gebruiker of een gast. Iedereen kan het!
Leuk hoor, zo komt er van mijn kostenregistratie geen bal meer terecht. Is de inhoud van de systemtray (of eigenlijk alleen mijn intercent-icon) op de een of andere manier te beschermen of te beveiligen?
De help van intercent (werkt niet in mijn beta...) geeft geen uitsluitsel, Finiware reageert niet op mijn vraag en na enig zoeken in de search heb ik het idee dat de systemtray alleen in 98 is uit te schakelen (lees: verbergen).
Wie oh wie weet raad.
Leuk hoor, zo komt er van mijn kostenregistratie geen bal meer terecht. Is de inhoud van de systemtray (of eigenlijk alleen mijn intercent-icon) op de een of andere manier te beschermen of te beveiligen?
De help van intercent (werkt niet in mijn beta...) geeft geen uitsluitsel, Finiware reageert niet op mijn vraag en na enig zoeken in de search heb ik het idee dat de systemtray alleen in 98 is uit te schakelen (lees: verbergen).
Wie oh wie weet raad.
Computers zijn pas leuk als ze het _niet_ doen...