www.triathlete.nl
'Hoeveel is dit nog waard?' - Deel 12
Voor jezelf beslissen of je het prijsverschil over hebt voor garantie
Da's toch een keuze die je zelf moet maken.
Voor jezelf beslissen of je het prijsverschil over hebt voor garantie
Da's toch een keuze die je zelf moet maken.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
tja, het gaat me niet om de restwaarde van dat ding (dat linkije)
Aangezien ik hem voor mij notebook gebruik en hem dus veel meeneem (school. kamer, huis van mijn ouders etc)lijkt mij de garantiet och wel handig. daarbij heb je hem dan ook nog nieuw (OVP) ipv een jaar gebruikt
Aangezien ik hem voor mij notebook gebruik en hem dus veel meeneem (school. kamer, huis van mijn ouders etc)lijkt mij de garantiet och wel handig. daarbij heb je hem dan ook nog nieuw (OVP) ipv een jaar gebruikt
www.triathlete.nl
Je geeft het antwoord toch zelf al ?Scighera schreef op 15 August 2003 @ 06:21:
-
De vraag was: wat zouden jullie doen/kiezen
www.triathlete.nl
Persoonlijk vind ik voor eent je die een jaar oud is €100,-nog best wel duur.
Rond de €75,- zou nog kunnen maar anders zou ik voor een nieuwe gaan,heb je iig garantie
Rond de €75,- zou nog kunnen maar anders zou ik voor een nieuwe gaan,heb je iig garantie
[ Voor 19% gewijzigd door Gerbaud op 15-08-2003 07:37 ]
Hij wilde niet in prijs zakken (zal er toen wel de volle 199 voor hebben betaald bij de Harense Smit
www.triathlete.nl
Dat is zijn probleem. Ik heb toendertijd een modem van 55E gekocht.Scighera schreef op 15 augustus 2003 @ 07:39:
Hij wilde niet in prijs zakken (zal er toen wel de volle 199 voor hebben betaald bij de Harense Smit
Maar die is nieuw nog +/-20E.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Dan zou ik gewoon een nieuwe kopen,voor die €30,- heb je dan wel garantie en hij is helemaal nieuw(geen verborgen gebreken en gebruikerssporen)
Vooral de potmetertjes hebben nog wel eens last van stof
Vooral de potmetertjes hebben nog wel eens last van stof
dan bestel ik toch maar een nieuwe. Dat van die potmeters wist ik nl niet.
Het is natuurlijk ook de vraag hoe intensief deze Extigy is gebruikt
Het is natuurlijk ook de vraag hoe intensief deze Extigy is gebruikt
www.triathlete.nl
Bij mij creative 5.1 set begon de volume regelaar problemen geven,dan was het geluid echt keihard,dan weer zacht
Mij hebben ze verteld dat het aan stof in/slijtage van de potmeter lag
Had ik ook 2dehands gekocht,dus heb toen ook maar een nieuwe gekocht
Mij hebben ze verteld dat het aan stof in/slijtage van de potmeter lag
Had ik ook 2dehands gekocht,dus heb toen ook maar een nieuwe gekocht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()