Toon posts:

midgetgolf pool combinatie

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of mijn vraag hier wel helemaal thuishoort, maar ik weet niet waar ie anders zou moeten dus hier komt ie toch maar:

Ik heb ooit (als ik me niet vergis in Engeland) een spel gespeeld dat een combinatie was van midgetgolf en poolen. Er waren verschillende pooltafels met daarop hindernissen aangebracht die je ook op een midgetgolfbaan veel tegenkomt. Alleen heb je nu geen golfballetje en een club, maar een biljartbal en een keu. Mijn vraag is nu of iemand het spel kent en vooral of iemand weet hoe het heet. Ik heb heel internet afgespeurd en werd hoe langer hoe nieuwsschieriger dus ik hoop echt dat iemand de naam weet.

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-12 12:50
Ik weet niet of mijn vraag hier wel helemaal thuishoort, maar ik weet niet waar ie anders zou moeten dus hier komt ie toch maar
Als je toch ziet dat dit de afdeling is voor Wetenschap & Levensbeschouwing, kun je deze opmerking toch niet serieus bedoelen? :?

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Als je nog geen toegang tot het Stuffis Generalis forum hebt, zal je voorlopig dit soort vragen even elders beantwoord moeten zien te krijgen. Het hoort niet hier en verplaatsen naar SG heeft dus geen zin.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Dit topic is gesloten.