Laptop voor VJ-en

Pagina: 1
Acties:

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een laptop voor het VJ-en. Daarnaast zal ik hem ook gebruiken voor andere werkzaamheden als ik niet hoef te VJ-en.
  • Zou een Centrino omgeving goed genoeg wezen met een Ati GFX kaartje?
    Moet ook een S-Video Out op zitten.
  • Zou een 4200 toeren HD genoeg zijn om 3 animaties van 320x240 tegelijk te laten tonen via een layer constructie?
  • Welk merk is echt degelijk?
Gebruik nu een P3 700 MHz met een Ati Radeon 7500.

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

Verwijderd

Tja, een AppleTiBook he...? Je moet er alleen het geld voor hebben en het liefst wachten tot de G5 versie volgend jaar maart...

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 21:44

Floor-is

5.2

Ik zie anders vaak genoeg ook 'gewone' laptops gebruikt worden op houseparties enzo :?

Bericht hierboven

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ik zou VJ'en op 400x300 is VEEL mooier en nouwelijks zwaarder. use indeo codec. en niet onder de 7200 toeren!

[ Voor 20% gewijzigd door dadj op 15-08-2003 02:30 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

dadj schreef op 15 August 2003 @ 02:29:
en niet onder de 7200 toeren!
hij zoekt een laptop 8)7
btw als je een echt sterke lap zoekt, Apple Ibook. Sterker zijn er niet.

imho zijn toshiba's ook wel sterk, kunnen veel hebben maar zijn net als apple performance/prijs misschien geen goede keuze.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Topicstarter
Ik heb een persoonlijke afkeer tegenover apple. Dus die gaat niet door.
Op dit moment gebruik ik Resolume en TZT als VJ hulpmiddelen.

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

Verwijderd

Gebruik een speciaale video bewerkings kaart voor de output voor de video/animatie.

Dan heb je een goeie video uitgang met 50fps, heeft ook stukke scherperbeeld. Je kan er natuurlijk ook een firewire schijf op aanhangen. Die zijn wat sneller en je heb dan ook meer ruimte voor je video's ¬_o.

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 12:02

fcs

sterker dan een powerbook (15") zijn er niet... heb die op het moment, en zijn supper fijn (pc-prive). er zit een goede schijf in, en ze gebruiken een ati (mobility als ik me niet vergis).

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

schop naar OH. Misschien dat ze deze nog wel willen hosten omdat het hierbij gaat om speciale eisen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 12:28
Achjah, je zoekt centrino en ati, dan moet je eens kijken bij jewel en acer.

Zelfs de 1.3 ghz p-m cpu icm centrino 855 chipset is snel genoeg voor bijna alles

[ Voor 40% gewijzigd door Roberto op 15-08-2003 14:02 ]

Pagina: 1