USB hub reageert nergens op

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-07 08:57

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ik heb hier een merkloos 4-poorts USB hubje, maar hij lijkt verdraaid veel op het hubje wat de Aldi enkele weken terug verkocht. Hij is van zwart transparant plastic en het opschrift luidt 'USB 1.1 4-port hub'.
Ik heb er geen diskette o.i.d. bij gekregen, op het doosje staat dat het ding onder Windows 98 :P gewoon herkend en geinstalleerd wordt.

Ik heb hem aangesloten op mijn Windows 2000 systeem, de computer aangezet en afgewacht.
Wat gebeurt er niet:
- de computer doet alsof het een dag is als ieder ander, en geeft geen kik over de nieuwe hardware.
- mijn Canon Poederschot krijgt wel een stroomboost als ik hem aansluit, maar geen signaal om op transfermodus te gaan
- Mijn wacombordje ligt er maar dood bij, het ledje brandt niet en de pen reageert niet.
- Bij apparaatbeheer staat er geen nieuw apparaat, en kan ik ook niet zoeken naar gewijzigde apparaten.

Wat nu?

Ohja,... ik heb de search al gebruikt, maar overal zeggen ze dat de hub wel herkend wordt maar de drivers niet gevonden enzo... bij mij wordt de hub nog niet eens herkend!!! 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Dark Blue op 15-08-2003 00:48 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

krijgt dat ding uberhaupt wel stroom?
heb ook wel eens een USB hub ehad die niet veel deed, maar er ging nog enigsziens een lampje op branden.

misschien even doormeten met een multimeter (op 1 pinnetje staat 5V namelijk, dus dat moet te meten zijn).

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-07 08:57

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Aaaarghhh shoot me!!! 8)7

Ik denk, het gaat toch niet lukken, dus ik wil die USB plug er aan de achterkant uittrekken... 'hey verrek hij zit er maar half zo ver in als die ander!' *duwt aan*

En PLING zei Windows, 'nieuwe hardware gevonden!'
...na een bezoekje aan het mapje WINNT/inf was mijn usb hub zo gelukkig dat hij geen illegal alien meer was, dat alle vier de ledjes spontaan begonnen te branden *D

En jahoor, mijn Wacommetje werkt nu :Y)

Vrouwen... |:(

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 11:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

/vrouwen - dicht :P

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.