Ik heb hier een collectie van ruim 3500 dia's staan die ik per 50 mooi in een Access-database zet. Nu was een kennis hier en die wilde die database ook hebben. Gezien de grootte van het ding (dik 20 MB) heeft hij op comprimeren en herstellen gedrukt (zonder mij even in te lichten) met als gevolg dat de database wel fors kleiner is, maar sommige records door elkaar staan. De dia's lopen nu bijvoorbeeld van 1 t/m 10, 12 t/m 47, 49 en 50, 11 en 48..... Dit wil ik dus absoluut niet hebben... Het rare is, dat dit nu ook gebeurt bij een kopie van het .mdb-bestand dat ik als "back-up" had. Blijkbaar werkt die manier van back-uppen niet goed....
Helaas lukt het me niet om het probleem op te lossen (search, kennissen). Ik hoop dat ik goed genoeg gezocht heb, dus daarom hier de vraag: is er een manier om dit probleem op te lossen zonder alle afzonderlijke databases in de grote database en een voor een in een nieuwe database te moeten kopieren en ordenen?
Helaas lukt het me niet om het probleem op te lossen (search, kennissen). Ik hoop dat ik goed genoeg gezocht heb, dus daarom hier de vraag: is er een manier om dit probleem op te lossen zonder alle afzonderlijke databases in de grote database en een voor een in een nieuwe database te moeten kopieren en ordenen?