In een rapport, waarop produkten beschreven worden, probeer ik tussen de specs een enter in te voeren.
Het rapport ziet er nu als volgt uit:
Deze tekst wordt opgebouwd, dus obv de inhoud van de velden genereer ik de 2e regel, met daartussen komma's om de gegevens te scheiden.
Dit werkt op zich, maar ik wil het eigenlijk zo hebben:
Alleen krijg ik Access niet zover dat ie een nieuwe regel "genereert" tussen de specsvelden. Dus mijn vraag: hoe krijg ik daar een nieuwe regel?
Ik heb alle chr(xx)'s afgezocht en nog wat andere dingen geprobeerd, maar daarmee lukt het niet. Het zal wel een of andere combinatie van tekens zijn (zoals ^p bij Word dat is voor zoeken op "enters")...maar welke
Het rapport ziet er nu als volgt uit:
code:
1
2
3
4
| - Produkt 1 hoogte, breedte, gewicht, kleur, aantal, etc. - Produkt 2 hoogte, breedte, etc. |
Deze tekst wordt opgebouwd, dus obv de inhoud van de velden genereer ik de 2e regel, met daartussen komma's om de gegevens te scheiden.
Dit werkt op zich, maar ik wil het eigenlijk zo hebben:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| - Produkt hoogte breedte gewicht kleur aantal etc. - Produkt 2 hoogte breedte etc. |
Alleen krijg ik Access niet zover dat ie een nieuwe regel "genereert" tussen de specsvelden. Dus mijn vraag: hoe krijg ik daar een nieuwe regel?
Ik heb alle chr(xx)'s afgezocht en nog wat andere dingen geprobeerd, maar daarmee lukt het niet. Het zal wel een of andere combinatie van tekens zijn (zoals ^p bij Word dat is voor zoeken op "enters")...maar welke