Toon posts:

universal com port

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een leuk 100 MHz cyrix 586 staan werken.
Het enige probleem is dat de compoorten zijn vernaggelt , en hij heeft geen ps/2.

Mijn broer wil hem graag voor internetten gebruiken, en zeurt mijn hoofd eraf over dat hij een muis wil.

Ik heb nog een ps/2 isa kaartje liggen, kwam uit een 486 DX2 100.....ik dat ding erin, probeer er een ps/2 muis op te zetten en dat lukte niet.
Meer wrikken, draaine en rammen (die stekkertjes krijg ik er nooit met gemak in)
zit hij er nog niet.
ik de kaart weer eruit halen en kijk er eens goed naar......is dat connectortje net ietsjes anders... grrr :(

Iemand enig ide of ik de muis er wel op aan kan sluiten met wat tweak en breek werk?
Is dit mischien geen ps/2 kaart, maar een stenen tijdperk netwerkkaart of modem?

Heb al gekeken naar een nieuw universal com port kaartje, kost 53,- !!!!!
Dat verdubbelt de waarde van de pc bijna, dat heb ik dus niet gekocht.

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:14
Multi io kaartje uit de 5 piek bak ofzo?
zit vaak een game en 2 seriele poorten op

(btw: Mijn winME is 100% stabiel:) (geen crashes in een maand) ben ik nu een echte tweaker *D ? )

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Topicstarter
nee, je moet eerst een onstabiele windows hebben, die je dan stabiel maakt door goed tweaken. :P hehe

systemen die meteen goed draaien tellen lekker niet mee :7 :7

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Mmmmmmmm is er zichtbare schade op je mutsenplank.
Idd een goede oplossing voor jou probleem is een oud controllertje van een 386 oid.
Moet je wel effe op je MoBo of je ISA controller je HD/FDD meuk uitzetten.

Waar woon je, heb nog wel van die krengen liggen.

And The Only One

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Als het op een PS/2-stekkertje lijkt, maar de pinnetjes zitten niet in een cirkeltje, maar in een rechthoekig patroon, dan heb je een zgn. busmuis-controller. Mogelijk dat je op een beurs nog muizen ervoor vindt (MicroSoft heeft dit geloof ik ontwikkeld, in ieder geval heb ik een MS-busmuis aan een systeem hangen). Het werkt niet met een PS/2-muis, hoe hard je ook hamert.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large